welke subwoofer?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 11:03 #693647 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic welke subwoofer?
Dat lukt je wel, aan de bijrijderskant zit al een gat voor de standaard bekabeling.

voor je boxjes op een versterker kan juist ontzettend veel schelen qua kwaliteit. Het is niet per se zo dat meer vermogen = meer herrie.
Wel: meer vermogen is minder vervorming, vooral op hogere volumes. Maar ook meer bas!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 11:05 #693648 door V300 register
klopt, en als je de tijd hebt, kun je wel even je voorstoelen eruit wippen, en de kabels netjes onder de bekleding doorleggen.
en dan kun je gewoon de kabels die van achter komen aansluiten op de kabels die naar je deur lopen, kwestie van knippen en fatsoenlijke connectors gebruiken :p

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 12:21 #693653 door V300 register
Zorg wel dat, wanneer je ervoor kiest om de versterker onder de stoel te plaatsen, deze ver genoeg naar voren te plaatsen zodat, wanneer er iemand achterin zit, er niet tegenaan zit te trappen.

Oja, zorg ervoor dat de GOED zit afgezekerd.
Ik ben al weleens een paar auto's tegengekomen waar er geen zekering zat tussen de voedingskabel die van de accu naar de versterker loopt.........levensgevaarlijk.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 12:35 #693656 door V300 register
Heb ik wel es een filmpje van gezien... dat was idd het jammerlijke einde van een Golfje, ondanks de poederblusser...

Goh, wat jammer nou, een golfje minder :D Maar anywayz, goed afzekeren inderdaad! (dus ook niet een waaaay te zware zekering er in... das schijnzekerheid).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 12:52 #693661 door V300 register
deze zijn standaard te krijgen bij een audioshop :)
meestal kun je daar complete aansluit kits krijgen, zeker waard om te doen, scheelt een hoop moeite met stekkers EN je weet zeker dat je kabels goed geisoleerd zijn tegen storing van buitenaf :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2008 19:30 #697583 door V300 register
Maar eens een update:

Ik heb in Duitsland, bij www.atu.de , twee hoedenplankspeakers gekocht. Omdat ik vorige week mijn grijze 360 uit de stalling heb gehaald, kwam ik erachter dat de speakers in de groene echt niet kunnen. In de grijze zitten namelijk wel fatsoenlijke merkspeakers. Voor 40 euro heb ik nu twee 3-weg Magnats van 20 cm.

Nog leuk dat de Duitse verkoper erg gecharmeerd was van mijn groene 360. Hij bleef maar rondjes lopen en 'ach jah' zeggen. Zelf had hij een 850, dus ook Volvo-minded. Toch leuk die complimentjes, want meestal ben ik dat wel anders gewend.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC