zelfstandig, oud auto voor zakelijk gebruik loont

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2007 22:57 #690068 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic zelfstandig, oud auto voor zakelijk gebruik loont
alles wat zich onderscheidt van de massa vindt ik mooi... nou ok? dan, die skoda niet... :p

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2007 08:45 #690082 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic zelfstandig, oud auto voor zakelijk gebruik loont
Erik, mag ik zo brutaal zijn te vragen wat voor zaak je wil beginnen? Ben erg benieuwd, nog steeds iets met de volvo 300 hobby? Of iets anders?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2007 15:43 #690100 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic zelfstandig, oud auto voor zakelijk gebruik loont
Het is voor mij echt en nachtmerrie dat ik leuk werk vind, maar dan verplicht in een polo of corsa moet rijden! Dat NOOIT!!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2007 16:09 #690101 door V300 register

Alex;41726 schreef : alles wat zich onderscheidt van de massa vindt ik mooi... nou ok? dan, die skoda niet... :p

Wat is er mis met Skoda? Zijn heel sociale auto's hoor!

Samen Knutselen Onder De Auto ;)

Nee geintje, skoda's zijn m.i. prima auto's, veel plezier gehad in een Favorit. En starten met -10, terwijl de beemert van een vriend geen sjoege gaf :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-12-2007 17:05 #690103 door V300 register
skoda is zeker niet verkeerd :) wij hebben een skoda octavia gehad uiteraard diesel. en die dingen hebben een wegliggen geweldig :)
en nu we die vw touran hebben is t aantrekkelijk om die skoda terug te willen :p

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2007 19:48 #690119 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic zelfstandig, oud auto voor zakelijk gebruik loont
Hoi Frits,

Het is als zelfstandig adviseur. Een garagebedrijf is niet haalbaar. Tijdens mijn vakantie heb ik de keuze gemaakt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2007 12:32 #690227 door V300 register
Garagebedrijf is veel werk idd. Niet dat Erik de kennis niet zal hebben want die heeft die wel, maar je moet aan van alles en nog wat denken, ondernemingsplan (heb je dat niet dan krijg je bijvoorbaat geen lening en het plan moet ook nog eens goed zijn) huur of koop garage, personeel (monteurs ed) administatie (kan Erik zelf wel) maar goed wat ik bedoel te zeggen er zitten zoveel hakken en ogen aan dat ik persoonlijk denk dat de enige manier om een goed garagebedrijf van de grond te kunnen zetten is, met weinig geld maar dan dat je familie (zoons en dergelijke) ook monteurs dan werken die de eerste maanden voor niet zo veel geld totdat het eenmaal loopt, of je moet gewoon een paar miljoen in je zak hebben...

Vroeger ging dat allemaal gemakkelijker. Trouwens stop je trouwens met je werk in je eigen garage? Ik mag het niet hopen, en ik denk dat andere daar ook niet op zitten te wachten. Maar dat zal wel niet denk ik. Maar aan andere moet je inprincipe lak hebben je moet doen wat jezelf wilt. Maar jouw kennis reparatiekunde en onderdelen capaciteit komt de meeste mensen wel van pas natuurlijk!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2007 14:10 #690230 door V300 register
wat dacht je van bestemmingsplan/milieu/hinderwet/administratieve vereisten/noemmaarop. nieuwe garagebedrijfen zie je eigenlijk alleen nog van dure dealers op industrieterreinen.... elders zijn ze daar niet zo makkelijk mee...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2007 17:50 #690241 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic zelfstandig, oud auto voor zakelijk gebruik loont
Dit is zeker een aantrekkelijke constructie. Als vervangende auto bij pech kun je gewoon in een van je andere auto's stappen.
Ik heb mijn pa waarschijnlijk zover dat hij een 960 van 15 jaar oud wil gaan rijden in plaats van zijn leaseauto... Mijn ma riep toen ze de brochure van de 960 gelezen had ook meteen dat ze er ook wel een wilde... :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC