APK frequentie
- V300 register
- Verbannen
-
Vind het allemaal maar wazig. Mijn auto is 30 jaar oud, na 2008 idd dus 2010. Ik vind het van de zotte eigenlijk, want ik heb veel vaker iets, dan de gemiddelde autorijder. Ik denk ook dat daardoor de APK-mankementen groter worden, dus de auto eerder totall los word verklaard.
Ik vind dat na 1 jaar gewoon had moeten blijven. Als ik op mn werk soms zie: Sommige mensen rijden door met hun banden tot ze klappen. Puur doordat ze er niet naar kijken...
Ook de 1960 regel vind ik waardeloos. Minder strenge APK eisen ok, maar geen? Mijn moeder heeft een Traction avant. Staat al 3 jaar stil inmiddels. Maar ik denk wel dat het straks aardig verleidelijk is om zo in die auto te stappen en toch te gaan rijden, ook al weet ik dat de remmen nu niet te vertrouwen zijn.
Dit allemaal is er om ons te verlichten...Ik ben gelukkig blij dat ik zelf voldoende APK kennis heb, en veilig kan rijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Je kan je auto natuurlijk eens per jaar voor een inspectie brengen nog altijd..

- V300 register
- Verbannen
-
is zowieso niet de bedoeling om met die auto's veel te rijden. in de praktijk komen ze alleen buiten voor toertochten en plezierritjes.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
antiekeradio;41035 schreef : mjah als je ziet wat een ellende er aangericht wordt aan auto's van voor 1960, die in principe technisch in orde zijn naar hun tijd gemeten, maar toch niet helemaal OK volgens de letter van de wet?..
:yesyes:Ze zijn wel volgens de letter van de wet, alleen de wet van een tiental jaren terug

- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;41030 schreef : @ Paul:
Je kan je auto natuurlijk eens per jaar voor een inspectie brengen nog altijd..
Is ook zo....
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-