Alles komt te gelijk
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2007 11:44 #684988
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alles komt te gelijk
tjsa dat is het feest van een oude auto. Mijn garage zegt altijd als je onder de 1000 euro per jaar rijd aan afschrijving en onderhoudskosten dan rij je goedkoop. Ik denk dat een helehoop leden dat hier doen. Immers afschrijving heb je niet...ze worden eerder meer waard.
Laswerk is altijd wel een lastige klus de prijzen verschillen nogal. Iemand zoeken die 300 series leuk vind scheelt altijd! Het wordt dan over het algemeen beter gedaan. Dan iemand die alleen kijkt naar de marktwaarde van een auto.
Dus lekker klussen met mensen die een 300 leuk vinden helpt altijd. En dat vind ik ook leuk! Zo kom je meer te weten over de auto's en kun je een helehoop onderhoud lekker zelf doen. Ga maar eens uitrekenen wat je daar mee bespaard...
Laswerk is altijd wel een lastige klus de prijzen verschillen nogal. Iemand zoeken die 300 series leuk vind scheelt altijd! Het wordt dan over het algemeen beter gedaan. Dan iemand die alleen kijkt naar de marktwaarde van een auto.
Dus lekker klussen met mensen die een 300 leuk vinden helpt altijd. En dat vind ik ook leuk! Zo kom je meer te weten over de auto's en kun je een helehoop onderhoud lekker zelf doen. Ga maar eens uitrekenen wat je daar mee bespaard...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2007 13:10 #684992
door V300 register
uh het scheelt je een avond verveling, en daarna moet je kosten maken, want je wilt nog een paar biertjes achterover tikken op het succesvol herstellen van je auto?
maar het blijft idd goedkoop. meeste onderdelen kun je gelukkig nog op de sloop halen.
maar het blijft idd goedkoop. meeste onderdelen kun je gelukkig nog op de sloop halen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2007 16:59 #685017
door V300 register
Mijn vader heeft laatst remblokken laten vervangen van zijn Xantia en dat was duurder dan mijn laatst aangeschafte 360, inclusief nieuwe apk. Je wordt gewoon vaak belazerd in een garage. Mede door dit forum kan je veel zelf oplossen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2007 16:59 #685018
door V300 register
Dat klopt, maar dat heeft ook weer te maken met hoe snel nieuwe auto's uitkomen. Maar ik bedoelde niet dat de prijs van uitlezen belachelijk is, maar dat je dus veel meer geld aan onderhoud kwijt bent dan 200 per jaar. Zelfs even de 'hoog-tijd-voor-een-beurt'-melding uitzetten kost al 15 euro ofzo...
antiekeradio;36310 schreef : wat die uitlees apparatuur kost, en hoe snel het weer verouderd is, d?t is pas belachelijk...
Dat klopt, maar dat heeft ook weer te maken met hoe snel nieuwe auto's uitkomen. Maar ik bedoelde niet dat de prijs van uitlezen belachelijk is, maar dat je dus veel meer geld aan onderhoud kwijt bent dan 200 per jaar. Zelfs even de 'hoog-tijd-voor-een-beurt'-melding uitzetten kost al 15 euro ofzo...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2007 18:22 #685027
door V300 register
Haha tja over vakantie gesproken die van mij is nu al een week geschorst dus die heeft nog een vakantie van 2 maanden en 3 weken. Ik ga hem er niet eerder uitgooien dat kost gewoon weer 80 euro....
Heb trouwens bij mijn benzine dat was een tip van iemand die van die oude jeeps spaart (van die legervoertuigen) fuel presvatice en stabilisator gekregen. Als je dat bij je benzine gooit verouderd je benzine dus niet meer. (na 2 jaar pas)
Je hebt hier wel verschillende middeltjes voor waar bij gezegd moet worden dat sommige pesticide zijn dus gewoon de bactierien doden die dan op de onderkant van je tank een beetje zuur gaan worden, maar deze ruimt ze ook nog eens op. Teminste dat staat op de fles....
Maar het helpt wel verzekerde die man van die jeeps me... Ik heb er nu in gedaan voor 12 gallon volgens mij is dat wel genoeg op een volle tank.
Heb trouwens bij mijn benzine dat was een tip van iemand die van die oude jeeps spaart (van die legervoertuigen) fuel presvatice en stabilisator gekregen. Als je dat bij je benzine gooit verouderd je benzine dus niet meer. (na 2 jaar pas)
Je hebt hier wel verschillende middeltjes voor waar bij gezegd moet worden dat sommige pesticide zijn dus gewoon de bactierien doden die dan op de onderkant van je tank een beetje zuur gaan worden, maar deze ruimt ze ook nog eens op. Teminste dat staat op de fles....
Maar het helpt wel verzekerde die man van die jeeps me... Ik heb er nu in gedaan voor 12 gallon volgens mij is dat wel genoeg op een volle tank.
Moderators: Mark Smeets