Even voorstellen: Kevin en zijn 340 1.4
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Liggen incourant... moet 70 euro kosten. Compleet nieuw in de doos. Ik ga het sowieso zelf even bekijken. Word het niks dan laat ik het je weten. Mag je ze voor 70 weer overnemen.
Ik zal morgen waat plaatjes van het interieur tonen! Is het trouwens ook een beetje simpel om een toerenteller in te bouwen? Heb nu 2 klokjes. Die in het dashboard bij de snelheidsmeter is dus totaal overbodig zeg maar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
bij de winner is het geloof ik niet voorbedraad zeg maar,dus bij de dl en gl(special) zou het geen probleem moeten zijn
ik heb het bij mijn 340gl 1988 vario ook gedaan
en was gewoon de cockpit eruit halen
open schroeven de klok eruit toerenteller erin
print er weer op maken (voorzichtig)
en het werkte dus plug and play
en natuurlijk weer inbouwen
er is hier al veel over besproken
probeer de zoekfuntie ook eens!

gr ronald
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Ik ga morgen maar een flink door het forum spitten denk ik! Staat een hoop info op!

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Hehe. Ze hebben nog een aantal 340's in onderhoud. Hij weet altijd nog wel ergens iets vandaan te halen. Maar mocht je ooit iets nodig hebben dan kan ik dat wel aan hem vragen. Kan ik de prijs weer doorgeven. Mits het er nog is uiteraard.
Groeten, uit een totaal niet zonnig Den Haag op dit moment.
- V300 register
- Verbannen
-
Allemaal in dat wijkje achter het station.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Hier een fotootje van de 360 samen met een DAF (Hainje) uit Heerenveen op de achtergrond. (beide uit 1987) Daar over een andere keer meer. De 340 heeft inmiddels ook een nieuwe eigenaar gevonden. Een zeer zorgzame, de nieuwe eigenaar had een Golf uit '93 die slooprijp was. En is een DAF 66 aan het restaureren, en was op zoek naar een nieuwe dagelijkse auto. En daar de 340 best veel overeenkomsten met de 66 heeft leek het hem wel wat. Ook is de beste man medewerker bij het Tram Museum in Den Haag. Dus de 340 krijgt een zorgzaam leven. Nu nog even lid maken :yeah:.
Maar de 360 ga ik opknappen. Er zitten wat kleine plekjes. Zoals de spatbord randjes, bekend probleem. Van de zomer ga ik proberen haar op te knappen. Heb inmiddels de spatlappen van m'n 340 over gezet. Alleen de achterste niet, die zijn dus anders. Op zoek naar de goede! En de sneeuwkap moet er nog op. Nog een grondige poetsbeurt en dan kan ze er tegen aan! :groovy:
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;52355 schreef : En daar de 340 best veel overeenkomsten met de 66 heeft leek het hem wel wat.
Hij weet toch wel dat jouw 340 een handbak heeft?

Leuke 360!
Maarre, hebben jullie nu ook een Mercedes O408 in de collectie? Zijn die al aan het einde van hun diensttijd?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Persoonlijk vind ik een sedan niet mooier, maar het toeval wil dat er alleen maar sedans op mijn naam komen te staan. En ook nog steeds van hetzelfde bouwjaar, vandaar dan de '85iger maar in de verkoop gaat.....