Discussie over toegang voor niet-geregistreerde gasten
- V300 register
- Verbannen
-
:]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;31750 schreef : Inderdaad... stelletje idioten... die lelijke wrakken moeten allemaal zo snel mogelijk in de pers verdwijnen!!! :humor:
En Jeroen moet a.s.a.p. geroyeerd worden als lid van de Volvo-club :humor:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Absoluut, als je oprecht ge?nteresseerd bent in de persoon, mag je best vragen terug stellen dacht ik zo.Erik;31768 schreef : Alles lezende ga ik mijn mening nuanceren. Ongeregistreerd kan wel, maar ik vind dat we de gast kunnen oproepen om zich in ieder geval een beetje voor te stellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind het wel grappig overigens, deze discussie komt gemiddeld 1x per jaar boven water drijven. Steeds weer is de laagdrempeligheid en gastvrijheid, de "open deur richting club", de belangrijkste reden om het zo te laten. En aangezien ik zelf ooit op dezelfde manier ben binnen gekomen, denk ik: Prima! :y:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- mogelijkheid tot het lezen van de meeste delen
(eigenlijk alles, behalve 'interessante advertentie gezien?' en de delen voor leden)
- mogelijkheid tot het aanmaken van een nieuwe discussie in 'vraagbaak voor ongeregistreerde gasten', en antwoorden in diezelfde discussie.
dit werkt overigens alleen als het IP adres hetzelfde is, dus sommigen kunnen enkel nieuwe topics openen..
- het antwoorden in andere topics is niet mogelijk, ook niet in de vraagbaak v.o.g.
- users (regged gasten + leden) mogen g??n nieuwe topics openen in de vraagbaak v.o.g. W?l antwoorden op discussies die door gasten zijn aangemaakt.