Discussie over toegang voor niet-geregistreerde gasten

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2007 20:37 #678119 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Discussie over toegang voor niet-geregistreerde gasten
Klinkt bijna als een club die de 300 serie op de weg wil houden?

:]

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2007 20:43 #678120 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Discussie over toegang voor niet-geregistreerde gasten
Inderdaad... stelletje idioten... die lelijke wrakken moeten allemaal zo snel mogelijk in de pers verdwijnen!!! :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2007 22:26 #678130 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Discussie over toegang voor niet-geregistreerde gasten

bodejodel;31750 schreef : Inderdaad... stelletje idioten... die lelijke wrakken moeten allemaal zo snel mogelijk in de pers verdwijnen!!! :humor:

En Jeroen moet a.s.a.p. geroyeerd worden als lid van de Volvo-club :humor:

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-07-2007 00:19 #678136 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Discussie over toegang voor niet-geregistreerde gasten
Alles lezende ga ik mijn mening nuanceren. Ongeregistreerd kan wel, maar ik vind dat we de gast kunnen oproepen om zich in ieder geval een beetje voor te stellen. Paul deed hiervoor goede suggesties.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2007 00:20 #678137 door V300 register
Ik denk dat de discussie weer gesloten kan worden, er zijn genoeg redenen om het zo te laten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2007 00:25 #678138 door V300 register

Erik;31768 schreef : Alles lezende ga ik mijn mening nuanceren. Ongeregistreerd kan wel, maar ik vind dat we de gast kunnen oproepen om zich in ieder geval een beetje voor te stellen.

Absoluut, als je oprecht ge?nteresseerd bent in de persoon, mag je best vragen terug stellen dacht ik zo.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2007 08:19 #678140 door V300 register
Over het algemeen worden er ook wel hints gepost richting registratie, althans ik doe dat best regelmatig. Even de voordelen van registratie opnoemen enzo.

Ik vind het wel grappig overigens, deze discussie komt gemiddeld 1x per jaar boven water drijven. Steeds weer is de laagdrempeligheid en gastvrijheid, de "open deur richting club", de belangrijkste reden om het zo te laten. En aangezien ik zelf ooit op dezelfde manier ben binnen gekomen, denk ik: Prima! :y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2007 16:27 #678162 door V300 register
Zal ik dit topic maar weer sluiten dan? Of zal ik hem open laten voor volgend jaar?! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-07-2007 00:46 #678183 door V300 register
ik zal nog even een korte samenvatting geven van de mogelijkheden die niet-geregistreerde gasten op het forum hebben; dan hoeven jullie niet uit te loggen en zelf van alles te gaan proberen :-)

- mogelijkheid tot het lezen van de meeste delen
(eigenlijk alles, behalve 'interessante advertentie gezien?' en de delen voor leden)

- mogelijkheid tot het aanmaken van een nieuwe discussie in 'vraagbaak voor ongeregistreerde gasten', en antwoorden in diezelfde discussie.
dit werkt overigens alleen als het IP adres hetzelfde is, dus sommigen kunnen enkel nieuwe topics openen..

- het antwoorden in andere topics is niet mogelijk, ook niet in de vraagbaak v.o.g.

- users (regged gasten + leden) mogen g??n nieuwe topics openen in de vraagbaak v.o.g. W?l antwoorden op discussies die door gasten zijn aangemaakt.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC