Discussie over toegang voor niet-geregistreerde gasten
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
of mensen wel of niet willen registreren blijft een vrije keuze. de mogelijkheden voor niet-geregistreerden zijn behoorlijk beperkt trouwens.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;31520 schreef : ff oftopic. Ik zou het wel netjes vinden als deze persoon zich in ieder geval registreren. Voorstellen is nog een tweede. Het komt wel prettig over. (=voorstel).
Ik ben het wel met Erik eens over de beleefdheid van bezoekers die graag informatie en kennis van ons willen ontvangen, dat ze zich in ieder geval bekend maken met, hetzij een naam, auto-omschrijving of zo iets.
Zomaar een probleem op het forum dumpen, zonder naam, bijnaam of wat dan ook, en dan een antwoord verwachten vind ik ook niet passend.
Als ik op straat aan iemand uitgebreide informatie vraag, stel ik me ook altijd even voor!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hier het topic over niet-geregistreerde gasten, ik vond het daar niet zo netjes en gastvrij staan.
Ik ben het met Wouter eens dat mensen een vrije keuze moeten hebben. Als ze een antwoord op hun vraag hebben, registreren ze zich waarschijnlijk toch wel. Bovendien vind ik het niet laagdrempelig om me meteen te moeten registreren, het is veel makkelijker om snel even een vraag te kunnen stellen.
Nu kun je zien hoeveel mensen niet meer terugkomen, maar als niemand zich gaat registreren (als dat zou moeten) heb je daar ook helemaal geen zicht meer op. Snapt iedereen het? :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
Bovendien geldt voor mij persoonlijk, als er een enkele vraag / niet interessant verhaal staat, reageer ik simpelweg niet.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dan heb je al snel geen zin meer om er tijd aan te besteden.
Het voelt aan als een "niet welkom", wat in principe niet zo is maar toch.
Dat deurtje open naar mensen zonder regestratie maakt de drempel heel laag en zo komt het er van dat ze zich toch eens gaan registreren e.d.
Het is een vriendelijk welkom heten. We houden de deur niet dicht. En registreren is iets anders dan even aanbellen om binnen te komen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-