Ethiek
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Maar volgens mij had ie al wel antwoord op zijn vragen gekregen... toch?
- V300 register
- Verbannen
-
Vaak is het meer een chatbox dan een forum dat antwoord geeft op gestelde vragen die bij het topic-onderwerp horen...
De feedback vanuit Daf Club Nederland was namelijk (op jouw hulp, en die van Wouter na) wel nuttig te noemen.
Ik vind trouwens niet dat jij gelijk hebt Bart... ik kan nog genoeg anderen noemen die op verschillende vlakken nuttige informatie leveren... en zelfs hun diensten aanbieden... je doet met je uitspraak deze mensen tekort...
- V300 register
- Verbannen
-
Dat kan best in de topic of bij de persoon passen.
Maar als mensen, nieuwe leden, met serieuze vragen komen moet met respect tonen.
Ik had bijvoorbeeld bij motortuning een filmpje met pracht geluid van motoren.
Een grote wens bij mensen die met motortuning bezig zijn.
Daar kan je wel alle kanten mee op. En jullie kennen mij. Dus weten dan ook dat je een geintje kan maken.
- V300 register
- Verbannen
-
maar om er zonder concrete aanleiding een geheel nieuw topic voor te openen, is in dat forum niet de bedoeling. dan kun je het beter in algemene discussie zetten onder de titel 'mooiste motorgeluid' ofzo. als er dan reacties komen van mensen die filmpjes van dikke V8'en en audi quattro's etc gaan linken, is het een leuke discussie, maar in motortuning heeft het niet zoveel te zoeken.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;27891 schreef : als het een filmpje geweest was wat je zelf gemaakt had, was het prima geweest. ook als antwoord op een vraag van iemand over het verkrijgen van een mooi uitlaatgeluid kan ik me wel iets voorstellen om dit te plaatsen.
maar om er zonder concrete aanleiding een geheel nieuw topic voor te openen, is in dat forum niet de bedoeling. dan kun je het beter in algemene discussie zetten onder de titel 'mooiste motorgeluid' ofzo. als er dan reacties komen van mensen die filmpjes van dikke V8'en en audi quattro's etc gaan linken, is het een leuke discussie, maar in motortuning heeft het niet zoveel te zoeken.
Daarom zei ik: 'volgens mij hoort dit in het V3C-Caf? thuis.'