Zomaar een vraagje...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2007 11:29 #671936 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Zomaar een vraagje...

bartbrom82;27663 schreef : Mark weet niet goed wat ie wil... :D

Daar was ik ook al een tijdje achter... :humor:

Lekker impulsief doen is niks mis mee :f

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2007 14:08 #671966 door V300 register
@Jean-Luc en Harry, blij dat we het daarover eens zijn! Ik heb inderdaad een prima 360 verkocht. Waarschijnlijk veel beter als degene die ik "ga" kopen.

Maar dat alles was nog gebaseerd op een studentenbudget, dus ik wou een zuinigere auto met in mijn ogen minder onderhoud. (ja ik zat ernaast wat dat betreft)
De vario kreeg ik er min of meer bij, en ik moest nu eenmaal snel vervoer hebben. En nu wil ik een 360 als oldtimer verzekeren en goed opknappen. Zodra ik een vaste baan heb uiteraard. Mark weet nu dondersgoed wat hij wil! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2007 15:42 #671976 door V300 register
Mark wil de 360 als oldtimer verzekeren? En met een vaste baan daar dagelijks gebruik van gaan maken? Alletwee juiste opties, maar lijkt me niet slim in combinatie met elkaar.

Gezien je:
Dagelijkse vervoersbehoefte (voorlopig de vario houden als dagelijks wagentje, maar erna)
Leeftijd (geen acceptatie door de meeste verzekeraars)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2007 20:30 #671992 door V300 register
Ik kon de 360 alleen als oldtimer WA verzekeren als ik ook een andere auto had voor dagelijks vervoer. Die 85 euro per jaar plus de verzekering van mijn 340 was niet duurder dan alleen de 360 in de gewone WA verzekering. Dat heeft mij mede doen besluiten de 340 naast de 360 te houden. De wegenbelasting is dus extra, maar de 360 is over twee jaar belastingvrij. Natuurlijk heb je wel dubbele onderhoudskosten!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2007 20:44 #671995 door V300 register
@Bart, leeftijd wordt niet moeilijk over gedaan. De offerte ligt al klaar. En voorlopig wil ik de auto dus niet meer dan 7,5 k km per jaar rijden. En dus flink opknappen. Naderhand is de auto altijd nog normaal te verzekeren. En gaat de vario er hoogstwaarschijnlijk uit.

Met een vast inkomen is het allemaal goed te overzien, en is het de bedoeling dat het een behoorlijke 360 wordt. Onderhoudskosten is zo gek als je het zelf maakt. Pas geleden een aandrijfas gekocht voor een vario, koste me 25 euro.... Nouja, mijn moeder dan. Die moet ik van het weekend overigens vervangen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC