Zomaar een vraagje...
- V300 register
- Verbannen
-
Nu is het probleem alleen dat er best wat roest aan zit, 3 deuren zijn erg slecht onder de ramen. Echt gaten zeg maar. Verder heeft de wagen ruim 2 jaar buiten stil gestaan. De kilometerstand is ruim anderhalve ton (wel met een vrij nieuwe distributieriem).
Alle 4 de banden zijn waarschijnlijk ook naar z'n grootje.
Zijn er dingen waarvan jullie zeggen, dat moet je zeker vervangen? Het is overigens afhankelijk van of ik een vaste baan krijg komende weken. En dan houd ik voorlopig ook de vario als dagelijks wagentje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nu is het probleem alleen dat er best wat roest aan zit, 3 deuren zijn erg slecht onder de ramen. Echt gaten zeg maar.
hm, klinkt alsof je hard toe bent aan een plaatwerkdag :yeah:
en onder de ramen...dan zal de binnenkant onder aan de deuren ook wel het nodige water hebben gevangen met alle gevolgen van dien...zolang je er nog mee door de apk komt is dat niet zo heel erg, natuurlijk
- V300 register
- Verbannen
-
als hij al 2 jaar stil staat kunnen er door verwering toch scheurtjes in ontstaan..
nieuwe riem is een kleine moeite..
en alle vloeistoffen etc.
tank leegpompen misschien..
bekleding niet gaan schimmelen?
kortom.. is het wel de moeite?

- V300 register
- Verbannen
-
Het is ook mogelijk dat er een andere nokkenas opkomt, als er dan toch naar de distributie gekeken moet worden...
- V300 register
- Verbannen
-

Klinkt als een bodemloze put... maar treed eens in details... we zijn benieuwd..
- V300 register
- Verbannen
-
Wat dat bodemloze put betreft weet ik zo net nog niet, de wagen heeft namelijk wat leuke goodies aan boord.
Het enige wat me doet twijfelen is de kilometerstand, en het feit dat de wagen zo lang stil heeft gestaan.
En ik heb er nog niet in gereden (geen apk). Hij starte wel in 1x met behulp van zo'n accu boost ding.
Details volgen zeer binnenkort, hopelijk met foto's. De auto heeft in ieder geval een body kit, dat is alvast 1 goodie

- V300 register
- Verbannen
-
[ATTACH]209[/ATTACH]
[ATTACH]210[/ATTACH]