het FORUM update topic!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-04-2014 14:50 #944247 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic!

BartJu;227928 schreef : Klopt, dat kan ook natuurlijk.
Maar mijn ongelezen berichten zijn altijd 0 (iphone). En de opmaak is niet bedoeld voor zo'n klein schermpje, dus toch minder handig.

Via apps als Tapatalk is het gewoon een stuk overzichtelijker en makkelijker. En als je dat eenmaal gewend bent (doe ik oa voor volvolvo.nl), dan wil je niet meer anders. Tapatalk werkt gewoon efficienter op de telefoon. Net als bv de marktplaats app makkelijker werkt dan de site via browser. En zo nog wat voorbeelden.

Wat mij betreft dus minder relevant of er mensen zijn die het overkill vinden, het gaat erom of er voldoende behoefte bestaat om het meerwerk te rechtvaardigen.

een forum update is los van het meerwerk voor een mobiele app integratie zowieso wel te rechtvaardigen... probleem is alleen dat ik er de tijd niet meer voor heb. Ik zou graag iemand anders willen ondersteunen die hier mee aan de slag wil!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• BartJu
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Meer
18-04-2014 20:19 #946821 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic het FORUM update topic!
Tijd is een schaars goed, dus dat snap ik helemaal Wouter!

Even in de praktische modus:
Hoeveel tijd gaat het om, ongeveer?
En is het te verdelen over meerdere mensen, of is het een kluif die centraal geregeld moet worden

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2014 12:47 #946832 door V300 register
tijds hoeveelheid is erg afhankelijk van je eigen skills en eisen. Hoe meer je weet van webbeheer hoe minder "learning curve" je hoeft door te maken. Mijn eigen situatie was dat ik vrijwel niets wist van dit alles (heb in de jaren 2001-2004 een eigen site gemaakt en bijgehouden in hardcoded HTML :+.. maar daar heb je nog geen forum mee aan de gang!) En door die learning curve heeft het me vooral in het begin veel tijd gekost.

Eea hangt denk ik ook af van hoe precies/veeleisend je zelf bent. Ik heb ook belachelijk veel tijd gestopt in het veranderen van teksten en vertalingen in de gebruikersinterface van vBulletin. Dat had niet pers? gehoeven, hoewel de beschikbare community vertaling voor 3.6 destijds echt niet top was.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-04-2018 10:27 #974892 door V300 register
Er bestaan volgens mij ook plugins voor vbulletin voor het weergeven van emoji's op pc's.
Ik kwam bijv. dit tegen www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=239884 maar ik weet niet of dit ook de link maakt met de emoji's die op een tablet worden gebruikt.

Emoji's zitten standaard in de toetsenborden van apple en android systemen.

Ik krijg soms het idee dat mensen die her en der plaatsen want dan zie je dus ook van die ����� tekens dus als het niet teveel moeite is kan dit misschien ook gerealiseerd worden?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-04-2018 21:29 #975029 door V300 register
Hoi Robert, we hebben vorig jaar al een nieuwe licentie aangeschaft van vBulletin suite 5. Ik geloof dat qua functionaliteit er een hele nieuwe wereld voor ons open gaat als we die software in gebruik gaan nemen....

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
13-08-2019 11:24 #982829 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic het FORUM update topic!

Kevin;255731 schreef : Een deel van dit probleem is ook gewoon terug te herleiden naar de oude forum software. Daar wil ik in september werk van gaan maken met Diede.

Ik kan zo op mijn telefoon het overzicht even niet tevoorschijn toveren maar Diede en ik hebben in ieder geval de admin rechten en verder zijn er een aantal moderatoren. Goed dat je het topic even hebt gesloten Mark, kunnen het ook aanpassen dat je voorlopig alleen geregistreerd mag posten? En ik denk dat we even verder moeten in het forum topic, deze was bedoelt voor de website ;-)

Goede tip, ik haal het juiste topic hiermee even boven! :)

Voor alle forummers, zie bovenstaande update van Kevin.
In september bekijkt Kevin samen met Diede de mogelijkheden.
Tot die tijd even geduld hebben. Voor nu lijkt de situatie onder controle. Nieuwe leden kunnen niet zomaar posten en het spamtopic is gesloten.
In geval van spam, rapporteer zsm de post.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-09-2019 08:52 #983012 door Mark Smeets
Kevin / Diede: ik heb nu een nieuw probleem. Sinds deze week worden al mijn berichten dubbel gepost.
Daarnaast krijg ik een foutmelding zodra ik op 'snel reageren' klik, maar toch is mijn post (dubbel) gepost. Meer mensen met dit probleem?
Ik werk in chrome, zal de volgende keer eens een andere browser proberen.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-09-2019 08:52 #983013 door Mark Smeets
Kevin / Diede: ik heb nu een nieuw probleem. Sinds deze week worden al mijn berichten dubbel gepost.
Daarnaast krijg ik een foutmelding zodra ik op 'snel reageren' klik, maar toch is mijn post (dubbel) gepost. Meer mensen met dit probleem?
Ik werk in chrome, zal de volgende keer eens een andere browser proberen.

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2019 12:53 #983017 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic het FORUM update topic!
Bij mij krijg ik een wit scherm, (firefox)
In safari zegt hij kan pagina niet laden, maar staat er dan wel op als ik het forum opnieuw open.
Zelfs bij nieuwe berichten staat dan mijn eigen post.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-09-2019 13:14 #983020 door V300 register
Ik krijg ook een dood eind bij de Dissenter browser (Chromium).
Edit:Nu hiernet ging het wel goed, maar in het Suzuki topic van Wouter kreeg ik een foutmelding.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC