het FORUM update topic!
- V300 register
- Verbannen
-
het lijkt me dat dit te maken heeft met lokale buffer instellingen. Shift-F5 helpt in internet explorer en firefox zowieso wel om dit type probleempjes op te lossen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Er zijn dus weer een hoop nutteloze gebruikersnamen vrijgekomen voor nieuwe registraties :+
- V300 register
- Verbannen
-
Oja, in Google Chrome helpt alleen afsluiten en opstarten tegen dat 'nieuwe berichten'-probleem.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Verder is het forumdeel "interessante advertentie gezien?" tijdelijk gesloten omdat mensen hun eigen advertenties n?t even wat te interessant vinden de laatste tijd. na 10.000 keer "daar hebben we de advertentierubriek voor" gaat dat wel je keel uithangen! dus nu even afkicken zodat we over een tijdje weer met frisse moed verder kunnen discussieren over interessante advertenties zoals het altijd bedoeld geweest is.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
stom stom stom, dat was het website update topic...
Maar gooi die interessante advertenties eens open, want ik heb iets leuks gezien

- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;154486 schreef : het resetten van de maximale bezoekers die tegelijk actief waren is nog niet gelukt...
gelukt. zoekrobots worden meegeteld, dus je zou zeggen 'kunstmatig hoog' maar ik ging even kijken, en kwam tot de conclusie dat de meeste "niet geregistreerde gasten" gewoon IP adressen van Nederlandse providers zijn en dus echte bezoekers zijn!
- V300 register
- Verbannen
-