het FORUM update topic!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 16:54 #791292 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic!

antiekeradio;106270 schreef : Na bijna 3 jaar gebruik van vBulletin is vandaag de eerste SPAM post op het forum terecht gekomen.

ik had in de mail 1 rapport van het aanmaken van een nieuwe gebruiker, en 3 meldingen dat er een bericht gerapporteerd was.

Betreffende user is geband en topic fysiek verwijderd.

Het is goed mogelijk dat dit een menselijke spammer geweest is, aangezien de 'silly question' vraag die bij registratie gesteld wordt geheel door mijzelf verzonnen is, en daardoor niet softwarematig te kraken is.

Als blijkt dat dit vaker voor gaat komen, moeten de vragen misschien veranderd worden.

Gisteren (toen ik 's morgens bij Erik even achter de PC zat) zag ik dat er weer een aantal spam registraties waren bijgekomen op het forum.
Vorige week had ik er ook al 1 verwijderd.

Deze hadden geen van allen nog een bericht geplaatst maar het was duidelijk dat het om dezelfde soort spamregistraties ging als de vorige kathy1234 achtige onzin.

Omdat het er nu meerdere op 1 dag waren heb ik de anti-spam vragen aangepast, en de mogelijke antwoorden ingeperkt. Het is nu een kwestie van precies het juiste antwoord invullen (wat overigens nog steeds een appeltje-eitje kwestie is voor iemand met een IQ boven de 60)

tot nu toe werkt het, want er zijn inmiddels weer een paar nieuwe "echte" users bijgekomen en geen spamregistraties meer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2009 12:02 #791402 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic het FORUM update topic!
Onze club blijft nog steeds groeien. Dat is een zeer goed teken. Nu nog wat meer slagkracht van de leden en we zijn helemaal toppie.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-07-2009 12:49 #791404 door V300 register
Haha, mooie woordkeus heb je weer vandaag.
In welke specifieke vorm zou je graag de 'slagkracht' willen zien.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-07-2009 12:50 #791405 door V300 register
Als het aan Erik ligt, mogen we dan volgens mij iedereen die een 300 naar de sloop brengt half-dood slaan...:woops:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-07-2009 13:11 #791406 door V300 register
Inderdaad zou men mijn post kunnen lezen als goedkope voorzet voor opmerkingen zoals de jouwe, beste Karsten.

Toch is m'n tweede regel bloedserieus.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2009 13:13 #791407 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic het FORUM update topic!
HO, nee. Ik ga absoluut niet zo ver. Sociaal isoleren vind ik wel het uiterste en daarnaast netjes overtuigen met argumenten.
Wat ik nu zie is dat er veel goede ide?en zijn, maar dat er nog te weinig omgezet wordt in concrete actie. Als je dezelfde energie die je in een idee opperen ook in de uitwerking daarvan (hoe, wat, waar, wanneer) besteed dan is de zgn. slagkracht al veel groter. Ik ben overtuigt van het feit dat veel voldoening geeft (eigen kunnen, goede respons) en meer dynamiek aan de club.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-07-2009 13:50 #791408 door V300 register
Oh ja... dat herken ik wel.
Persoonlijk heb ik soms ide?en genoeg, vooral 's nachts wanneer ik de slaap niet kan vatten, uitvoeren... ho maar.

In grote lijnen moet je het ook met mekaar doen, toch?
Alhoewel... er zijn ook al eenmans 'wereld actie's' bekend, binnen de club, die uiteindelijk bijdragen aan het promoten van de 300 en dus de club in het algemeen.

Maar je hebt wel gelijk... het kan altijd meer.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-07-2009 14:25 #791409 door V300 register

Volvo Jan;114229 schreef : Inderdaad zou men mijn post kunnen lezen als goedkope voorzet voor opmerkingen zoals de jouwe, beste Karsten.

Toch is m'n tweede regel bloedserieus.

Dat die tweede zin serieus was, dat wist ik wel hoor! Kon het gewoon even niet nalaten! Mijn reactie was ook vooral als grap bedoeld, want ik weet dat Erik zich soms heel erg kan opwinden als er weer ten onrechte een 300 op de sloop beland!

Verder is het idd zo dat er wat meer gerealiseerd zou kunnen worden! Ik denk maar aan het Koni-schokbrekertopic, het raamrubber, EMVK klepjes en zoveel andere dingen die ik nu zeker vergeet!

En over de Koni's, daar was ik mee bezig en dat ik heb ik ten onrechte wat verwaarloosd... Wie tikt mij op de vingers?:crazy1:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-07-2009 14:28 #791410 door V300 register
*Tik*
Er zijn inderdaad dingen die meer moeite vereisen. Daar maak ik me ook schuldig aan helaas. Maarja, geen tijd he...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2009 15:17 #791418 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic het FORUM update topic!
Ligt het nu aan mij, of loopt het forum een uur achter?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC