Invoeren oldtimer
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2007 10:29 #669925
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Invoeren oldtimer
Je hebt alleen de kosten van de RDW en het kenteken zodra je hem hier op de weg wilt hebben...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-05-2007 11:48 #669953
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Invoeren oldtimer
Mijn Advies:
Doe alleen een kenteken keuring bij het RDW!!!
Vroeger moest dit altijd samen met een APK.
APK laat je naderhand gewoon uitvoeren door je eigen APK station. Dan kun je zelf ook nog zaken herstellen (in overleg met je APK station).
Bij het RDW wordt er niet gerepareerd en word je weer naar huisgestuurd als de wagen wordt afgekeurd.
Daarna moet je weer een nieuwe afspraak maken, en geloof me, het kost je, over het algemeen, veel tijd op zo'n RDW keuringstation, en dat wil je niet...
Doe alleen een kenteken keuring bij het RDW!!!
Vroeger moest dit altijd samen met een APK.
APK laat je naderhand gewoon uitvoeren door je eigen APK station. Dan kun je zelf ook nog zaken herstellen (in overleg met je APK station).
Bij het RDW wordt er niet gerepareerd en word je weer naar huisgestuurd als de wagen wordt afgekeurd.
Daarna moet je weer een nieuwe afspraak maken, en geloof me, het kost je, over het algemeen, veel tijd op zo'n RDW keuringstation, en dat wil je niet...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2007 12:39 #669961
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Invoeren oldtimer
Hoi Jack,
Dat is een heel goed advies. Dat is idd. sinds kort de nieuwe regeling. En een goed APK station werkt wel mee (reparatie, advies) om de oltimer veilig en goedgekeurd de weg op te krijgen.
Dat is een heel goed advies. Dat is idd. sinds kort de nieuwe regeling. En een goed APK station werkt wel mee (reparatie, advies) om de oltimer veilig en goedgekeurd de weg op te krijgen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-05-2007 12:42 #669962
door V300 register
Daar zat ik ook over na te denken. Ik heb ergens een gepensioneerd Volvomannetje die, voor ik m'n auto APK laat keuren, de auto even nakijkt en desnoods repareert voor weinig. Dat lijkt me in dit geval ook een aantrekkelijke optie.
Maar goed, ik krijg maar geen reactie van de mensen uit Belgi?. Het gaat trouwens wederom om een Blue Special
met frontspoiler met Volvosticker. Deze stond vorig jaar augustus ook te koop voor 600 euro op Marktplaats, het is ze uiteindelijk niet gelukt 'm te verkopen (ik wilde destijds alleen de frontspoiler). Ze bieden 'm nu voor 250 aan, hij heeft op een droge plek overwinterd, zeggen ze.
Het zou erg grappig zijn als het me lukt deze te bemachtigen, dan heb ik er twee! Deze wordt dan voor mij een echte goedkope oldtimer op benzine en weinig km's. Een mooie (identieke) backupauto dacht ik zo.
Maar goed, ik krijg maar geen reactie van de mensen uit Belgi?. Het gaat trouwens wederom om een Blue Special

Het zou erg grappig zijn als het me lukt deze te bemachtigen, dan heb ik er twee! Deze wordt dan voor mij een echte goedkope oldtimer op benzine en weinig km's. Een mooie (identieke) backupauto dacht ik zo.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2007 12:51 #669964
door Jeroen van Bodegom
Dat zou dan een mooi setje zijn!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-05-2007 00:15 #670251
door V300 register
ok?, kleine tegenvaller, hij is niet gekeurd sinds eind vorig jaar...maar al die dingen die Erik noemde schijnen in orde te zijn, al wat moet werken, werkt dus ook....maandag, na de beemdrit ga ik er langs om te kijken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-05-2007 00:27 #670253
door V300 register
Niet gekeurd omdat hij eigenlijk al was verkocht...iemand heeft ze heel lang aan het lijntje gehouden. Iemand van hier?

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2007 08:17 #670260
door Jeroen van Bodegom
Is hij voor je neus weg verkocht? Das een tegenvaller...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-05-2007 12:13 #670271
door V300 register
Nee, nee, hij is destijds niet meer gekeurd, omdat iemand hem eigenlijk al had gekocht (keuring in Belgi? was dus niet meer nodig voor hun), maar uiteindelijk heeft de potenti?le koper er toch van af gezien, na een half jaar ofzo. En omdat ik interesse had getoond in de auto en vooral frontspoiler, hebben ze nu weer contact met mij opgenomen en de vraagprijs flink omlaag gegooid. De man is zelf werkzaam in een garage, daar staat de auto gestald, maar moet nu weg wegens plaatsgebrek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2007 12:14 #670272
door Jeroen van Bodegom
Ok, goed nieuws dus!
Moderators: Mark Smeets