Invoeren oldtimer
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik heb het met mijn 142 gedaan en daarna nog een paar keer voor een garagebedrijf. Je moet vooral zorgen voor de juiste papieren en goede staat van de auto. Check in ieder geval de meest normale dingen zoals: ruitenwissers, sproeiers, lampen, gordels, stoelen die vast moeten zitten, achterklep moet open kunnen, ramen moeten naar beneden kunnen of spiegels moeten van binnenuit verstelbaar zijn, de tuut-tuut, de kachelventilator, mistlamp, banden, stuurhuisspeling, rubbers rond assen en kogels, remslangen, fris interieur en frisse motorruimte (dus eventuele lekkages of verdachte geurtjes verdoezelen), stuur-en fuseekogels, uitlaat en spruitstukken (vooral bij auto's op gas), benzine toevoer (lekkages) remcylinders, en handrem: vooral een gelijke remwerking is belangrijk.
Als dit allemaal klopt en de papier ook; dan maak je een heel goede kans om gelijk te slagen.
Succes
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Zorg dus dat alles er piepfijn uitziet en ook de papieren goed in orde zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Idd, dat heb ik vaker gehoord.Erik;25559 schreef : Ze zijn behoorlijk strikt en dus streng.
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb nu 2 importauto's door de keuring zien gaan, en het valt me op dat ze veel 'normaler' naar een auto kijken als een regulier APK keurstation.
die zijn vooral bang dat ze mogelijk een strafpunt krijgen en gaan dus op onzinnige dingen afkeuren.
de eerste auto was echt iets mis met de remmen, dit leidde dus ook eerst tot afkeur (inmiddels 8 jaar geleden..je leert wat over de jaren he) de 2e auto was gewoon in orde (zelf grondig nagekeken) en kwam er dus in 1 keer glansrijk doorheen.
- V300 register
- Verbannen
-
Moet je daar nou nog bpm voor betalen of niet?
(Ik heb er vorige week wel iets over gelezen maar kan het zo even niet terug vinden).
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Nu nog wel, ik heb begrepen dat het binnenkort nog goedkoper wordt.
- V300 register
- Verbannen
-
in Duitsland staan veel mooie 240`s tekoop.
Misschien het overwegen waard.
Ook heb ik verschillende 340`s/360`s gespot.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;25557 schreef : Het gaat hier om een 343 uit 1980
bodejodel;25712 schreef : Auto's tussen de 10 en 25 jaar krijgen een BPM korting van 90%. Je betaalt dus 10% van de BPM.
Nu nog wel, ik heb begrepen dat het binnenkort nog goedkoper wordt.
voor steven geldt dus dat de auto 25+ is en er dus 100% korting op de BPM zit.