Jouw ideale 300 serie

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-06-2007 11:12 #671687 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jouw ideale 300 serie
Dat wil mijn pa absoluut niet, hij heeft zijn auto via zijn werk verzekert (goedkopie) en hij rijd sinds hij auto rijd schade vrij (hij betaalt echt helemaal geen drol meer aan premie...), wat ik wel heb gehoort is dat de jaren dat ik schadevrij brommerrij meegaan met het autorijden (dus 2 jaar schadevrij) dat zou volgens mij ook wel wat schelen.., maar als ik dat zo zie is een 340 als eerste de beste oplossing:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-06-2007 11:42 #671689 door V300 register
Da's inderdaad een nadeel, als jij schade rijdt terwijl de auto op naam van je ouders staat... Ik denk niet dat ze daar blij van worden :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-06-2007 12:28 #671694 door V300 register

Jelmerfriso;27580 schreef : Dat wil mijn pa absoluut niet, hij heeft zijn auto via zijn werk verzekert (goedkopie) en hij rijd sinds hij auto rijd schade vrij (hij betaalt echt helemaal geen drol meer aan premie...)

dat is raar, want als je vader voor de 340 of 360 een nieuwe verzekering afsluit, begint hij zover ik weet gewoon weer bij 0. Als je jezelf als regelmatige bestuurder opgeeft ben JIJ degene die de schadevrije jaren toegekend krijgt, en de premie is lager omdat je vader de polis afsluit.

eea is een hele logische constructie en wordt veel gebruikt.

ik heb zelf sinds kort mijn oldtimer op eigen naam verzekerd bij GIO, op de bonus/malus polis voor oldtimers. zeer lage prijs en mogelijkheid tot dagelijks gebruik. moet je wel een oldtimer hebben (pre 1980 oid)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC