Het grote "Gespot" topic
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
meer foto's ga ik niet plaatsen. ik weet van wie hij nu is en dat hij ook al vrijwel zeker weer verkocht is, nog voor er NL platen op zitten. Ik stond in ieder geval flink te kwijlen.
De eigenaar mag van zich laten horen of er meer bekend van gemaakt mag worden. Lijkt me wel leuk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
powerflux;253009 schreef : De eigenaar mag van zich laten horen of er meer bekend van gemaakt mag worden. Lijkt me wel leuk!
Deze auto stond op de voorpagina van de Volvoice. Dus volgens mij is wel bekend van wie deze auto is

- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;253010 schreef : Deze auto stond op de voorpagina van de Volvoice. Dus volgens mij is wel bekend van wie deze auto is
Ah, ik dacht dat dat eem andere was gezien het ontbreken van een Nederlands kenteken van deze. Maar inderdaad, het kan hem zijn. Supercool dat er nog een gevonden is in ieder geval

- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
En er was al een mogelijke koper, en die heb ik toevallig vandaag gesproken maar die ziet er vanaf. Meer zeg ik niet, dat is aan Hans.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;253287 schreef : Ik was incognito in een grijze bejaardenjapanner

Heb ik overigens heel vaak. Bijna nooit kom ik hier in de buurt een 300 tegen, en zit ik een keer bij iemand anders in de auto, zie ik ze toevallig. Kan dan wel gaan zwaaien, maar heeft weinig zin.

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Louis;253289 schreef :
Heb ik overigens heel vaak. Bijna nooit kom ik hier in de buurt een 300 tegen, en zit ik een keer bij iemand anders in de auto, zie ik ze toevallig. Kan dan wel gaan zwaaien, maar heeft weinig zin.
Je kan je clubpas laten zien, heb ik een keer gedaan toen ik er eentje zag in R'dam