Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jelmer;238862 schreef : Ik spotte een paar dagen geleden een 340 1.4 GL in rood met een zwarte motorkap, maar heb er helaas geen foto van. Toen ging ik een dag later, zoals ik wel vaker doe, kijken of er nog een mooie tweedehands auto op www.autoscout24.nl/ stond... en jawel hoor, daar stond ie! Echt super toevallig!
Komt bekend voor, maar had die in de advertentie niet toevallig 2 deuren te veel?Mijn rode 340 GL met zwarte motorkap komt (bijna) elke maandag in Eindhoven samen met mijn broer
- V300 register
- Verbannen
-
Dat moet hem haast wel zijn dan!!General Custom;238869 schreef : Komt bekend voor, maar had die in de advertentie niet toevallig 2 deuren te veel?Mijn rode 340 GL met zwarte motorkap komt (bijna) elke maandag in Eindhoven samen met mijn broer
- V300 register
- Verbannen
-
Had er flink de sokken in op de middelste baan. Flinke wasbeurt lijkt me geen overbodige luxe....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jannick;239423 schreef : Vanmiddag bij Station Velperpoort een PL-17-** gezien. Met wintergrill.
Ah, betrapt? :yummie:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Ik was redelijk anoniem in de 740 Estate, maar ben wel betrapt op het bekijken van die mooie witte hatch!