Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
- V300 register
- Verbannen
-
BartJu;232139 schreef : Shit, eigenlijk te vroeg gemeld hier dus. Nou sta ik nog niet formeel als gespot in de annalen. :snif:
Nu wel! Afgelopen donderdag gespot. Zie hier mijn Freek Vonk moment: www.dropbox.com/s/362nzfao3vldlth/2014-1...%2008.37.31.jpg?dl=0
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Welke sloperij is dit?
- V300 register
- Verbannen
-
Niet leuk, maar op zich wel logisch dat hij dan zo eindigt...
Maar, voor we allemaal gaan roepen dat het zonde is, deze staat nog niet op de sloop. En deze , deze , deze , en deze zijn ook nog voor belachelijk weinig geld te redden...
Maar volgens mij is het aanbod gewoon enorm veel hoger dan de vraag. Als je ook eens kijkt hoeveel Fords of Opels (laat staan Japanners) je uit de jaren 80 ziet, dan vind ik eerlijk gezegd dat de 300-serie nog niet eens zo zeldzaam is.
Maar uiteraard, het blijft een vervelend beeld om een 300-serie op de sloop te zien. En gelukkig gaan ze niet allemaal de shredder in want ik heb er ook nog 2

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
General Custom;233626 schreef : Is dat die 343 met ''Fly KLM'' op de kofferklep? Die heeft volgens mij een hele tijd te koop gestaan op marktplaats of zo.
Niet leuk, maar op zich wel logisch dat hij dan zo eindigt...
Maar, voor we allemaal gaan roepen dat het zonde is, deze staat nog niet op de sloop. En deze , deze , deze , en deze zijn ook nog voor belachelijk weinig geld te redden...
Maar volgens mij is het aanbod gewoon enorm veel hoger dan de vraag. Als je ook eens kijkt hoeveel Fords of Opels (laat staan Japanners) je uit de jaren 80 ziet, dan vind ik eerlijk gezegd dat de 300-serie nog niet eens zo zeldzaam is.
Maar uiteraard, het blijft een vervelend beeld om een 300-serie op de sloop te zien. En gelukkig gaan ze niet allemaal de shredder in want ik heb er ook nog 2
Zou m goed kunnen zijn. Sticker klopt, kleur klopt ook met wat ik 6 maanden min 3dagen geleden spotte (met FLY KLM stcker). RDW kent kenteken nu niet meer.
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Zelf undercover in een grijze Passat.
En ow ja, weer geen beeldmateriaal uiteraard...