Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;221182 schreef : Volgens mij kwam ik Mark voorbijgevlogen op de A2 naar het zuiden. Heb nog geseind met m'n mistlamp(en) achter, en kreeg grootlicht+mistlicht terug, dus ik zal het goed hebben gezien.
dat kan h??l goed wezen want we hadden vandaag de vrijwilligers meeting in de buurt van Utrecht :+
- V300 register
- Verbannen
-
Heb de eigenaar gemailed via Marktplaats waar de auto te koop stond. Gevraagd naar de CVT afschermkap als de auto gesloopt zou worden. Zei dat hij niet gesloopt werd en alleen de hele auto verkocht. Keek ik vanmiddag het kenteken na, is de auto gesloopt. Ja zeg... :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
Dan zal iemand anders hem wel in zn geheel gwkocht hebben.
Gokje.....misschien staat de afdekplaat binnenkort wel te koop.......in concoursstaat..........
- V300 register
- Verbannen
-
Jannick;221188 schreef : Over de auto genoemd uit deze post :
Heb de eigenaar gemailed via Marktplaats waar de auto te koop stond. Gevraagd naar de CVT afschermkap als de auto gesloopt zou worden. Zei dat hij niet gesloopt werd en alleen de hele auto verkocht. Keek ik vanmiddag het kenteken na, is de auto gesloopt. Ja zeg... :hmmz2:
Jannick, is de nood heel hoog? Ik weet er namelijk een te liggen, in Veghel op de sloop. Dinsdag kan ik die voor je veilig stellen als je wilt.
- Mark Smeets
- Moderator
-
powerflux;221182 schreef : Volgens mij kwam ik Mark voorbijgevlogen op de A2 naar het zuiden. Heb nog geseind met m'n mistlamp(en) achter, en kreeg grootlicht+mistlicht terug, dus ik zal het goed hebben gezien.
Klopt dat was ik! Ik vond het al raar dat 740 rijders seinen naar een 300
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-