Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-11-2012 09:36 #918293
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Prima als je dit wilt oppakken; ff een CCtje aan de redactie + evt bestuur zodat iedereen op de hoogte is.
Ik weet niet precies wat het plan is vd redactie met dit artikel, daarom had ik het in eerste instantie aan mn naamgenoot overgelaten.
Ik weet niet precies wat het plan is vd redactie met dit artikel, daarom had ik het in eerste instantie aan mn naamgenoot overgelaten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-11-2012 13:10 #918295
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Het grote "Gespot" topic
Was net nog even naar de schrijverij maar daar was Nr. 10 nog niet uit. Nr. 9 lag er wel.
Volgendeweek nog maar eens kijken
Volgendeweek nog maar eens kijken
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-11-2012 13:11 #918296
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote "Gespot" topic
Mijn spontane gedachte was eigenlijk om het net als de technische documentatie die ik toen in handen heb gehad in te scannen, en vervolgens aan mijn naamgenoot te vragen het in de juiste sectie van de clubsite te zetten.
Aan kopie verboden en allerhande gerelateerde zaken had ik daarbij niet gedacht, nu zijn dat soort zaken regelen totaal niet mij besteed dus als iemand dat graag op wil pakken, graag.
Hoe iets wat als een leuk en simpel ideetje begon nu ineens een halve pagina in het gespot topic inneemt..
(kijkt ??n van de moderators lief aan of dit misschien afgesplitst kan worden naar het documentatie topic ?)
Aan kopie verboden en allerhande gerelateerde zaken had ik daarbij niet gedacht, nu zijn dat soort zaken regelen totaal niet mij besteed dus als iemand dat graag op wil pakken, graag.
Hoe iets wat als een leuk en simpel ideetje begon nu ineens een halve pagina in het gespot topic inneemt..
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-11-2012 13:16 #918298
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote "Gespot" topic
Om het een beetje goed te maken, gisteren spotte ik om ca 16:30u een ik meende grijze 340/360 (hij kwam me tegemoet) op de weg van Epse naar Harfsen net na de bocht voorbij het Roode hert.
Ik enthousiast zwaaien maar helaas geen reactie van de twee jongens die naar ik schat ergens in de 20 waren.
Ik enthousiast zwaaien maar helaas geen reactie van de twee jongens die naar ik schat ergens in de 20 waren.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-11-2012 09:40 #918448
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Het grote "Gespot" topic
Zag gisteren in Limmen een donker grijze 360 GLS sedan uit '85
Kenteken was: NG-33-KN
Verder zag je duidelijk dat het z'n dagelijks vervoer was, hier en daar wat deuken en krassen.
Kenteken was: NG-33-KN
Verder zag je duidelijk dat het z'n dagelijks vervoer was, hier en daar wat deuken en krassen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2012 18:57 #918494
door V300 register
Vandaag bijna 100% zeker Steven Meijer gespot op de Amsterdamseweg in Amersfoort. Hoe laat weet ik niet meer precies, het was in m'n pauze. Of net na 11en of tussen half ??n en ??n uur. Kon het zien vanuit de kantine.
Een mooie bordeaux-rode 360 sedan met een hippe gast erin met bril. Kan niet missen.... Toch?
Een mooie bordeaux-rode 360 sedan met een hippe gast erin met bril. Kan niet missen.... Toch?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2012 19:39 #918496
door V300 register
In een 360 sedan zit meestal een hippe vogel.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2012 20:11 #918499
door V300 register
Haha, hip nog wel! Dat moet wel iets eerder zijn geweest, rond half tien vanochtend. Je hebt me toch niet door rood zien rijden hoop ik? Schrok me een hoedje, stoplicht stond maar paar seconden op groen, wat ik bij die non-drukte totaal niet verwachtte. Gelukkig aldaar geen flitser. Leuk! Je kunt me vaker spotten, werk in Amersfoort en ik rij vaak via Soest om de files te ontwijken. Heerlijke route door de bossen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2012 21:59 #918503
door V300 register
Rond half tien kan kloppen, je reed richting Amersfoort. Ik werk daar op de hoek in dat nieuwe pand bij die vijver. Let wel op bij de stoplichten bij de Praxis, zie staan op scherp!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-11-2012 23:09 #918534
door V300 register
Een rode 340 vierdeurs met spoiler en sportvelgen ( schitterende staat ) rijd rond in emmeloord , en eigenaar werkt bij Care autoschade volgens mij.
Mvg jesse
Mvg jesse
Moderators: Mark Smeets