Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
en 6 t/m 8 juli, terrein walibi in biddinghuizen, automaxx summer edition! als iemand daarheen gaat, en mijn auto ziet, spreek me gerust even aan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
LittleDude;201893 schreef : whoo, floris heeft me gespot! jammer dat vanwege tijdgebrek (ontstaan door iets te lang sleutelen), we de foto tegenover elkaar niet hebben gemaakt. dan had je het hoogteverschil nog beter gezien
. als iemand interesse heeft in automeetings, komende zondag ben ik te vinden in geleen: Custom Cars Tuning Day 3
en 6 t/m 8 juli, terrein walibi in biddinghuizen, automaxx summer edition! als iemand daarheen gaat, en mijn auto ziet, spreek me gerust even aan
Misschien zet ik mijn woodie-lookie er ff naast... :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
anyway. een donkergele 300-serie ergens in maaspoort, den bosch.
ik kon verder geen details onthouden, ik was in gevecht met de leen-auto van de zaak.
- Mark Smeets
- Moderator
-
via snel transport de trekhaak richting parkeerplaats de somp langs de A50 gebracht, alwaar ik om 8:20 al op Wouter stond te wachten en niet veel later een witte 340 spotte
Op de terugweg toevallig net voorbij parkeerplaats de Somp in zuidelijke richting een rode 300 met caravan gespot! Helaas met pech in de vluchthaven... Het was een MK2 in de kleur van Steven zijn 360... door de caravan zag ik pas te laat dat het een 300 was die ervoor stond, anders was ik wel even gestopt.. moet toch bijna iemand van hier zijn?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-