Het grote "Gespot" topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
en zaterdag reed ik rond 1 uur langs de albert hein in Soest en daar stond een witte hatch mk3 op de parkeerplaats! zou dezelfde kunnen zijn, heb ooit ook een witte 3 deurs 340 in Baarn zien staan (maar die zie ik daar nooit meer)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Opvallend was dat er achter op de flank een vogel geschilderd was.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;188292 schreef : Vandaag in Arendonk (BE) bij het tankstation een vaal gele 343 DL met een zwaar leven achter de rug. Het kenteken was 83-YA-66.
Opvallend was dat er achter op de flank een vogel geschilderd was.
h?, dat is een auto die een aantal jaren geleden door forumuser 'friezl' aan belgische eigenaren verkocht is. zou inderdaad dagelijks gebruikt gaan worden, auto was destijds vrij netjes overigens.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;188356 schreef : h?, dat is een auto die een aantal jaren geleden door forumuser 'friezl' aan belgische eigenaren verkocht is. zou inderdaad dagelijks gebruikt gaan worden, auto was destijds vrij netjes overigens.
Gek dat hij bij Belgische eigenaren is gekomen, want hij had nog de blauwe Nederlandse kentekenplaten. Misschien weer terug verkocht aan een Nederlander o.i.d.
Dagelijks gebruik zou in elk geval wel heel goed kunnen kloppen, want volgens mij had die auto net LPG getankt.
Echt netjes was de auto helaas niet. Zo zag je goed dat de lak flink is verkleurd, de achterbumper een tik had gehad, en de nummerplaat achter niet goed meer omhoog kwam (benzine/LPG dop er achter?), en er hier en daar een deukje inzat. Ik moet wel zeggen dat deze auto er qua roest op het eerste gezicht wel erg goed uitzag...
Een werkpaard dus
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb trouwens wel een idee waar deze 343 staat. Ik geloof dat ik hem wel eens vaker heb zien staan op de Rode Del in Arendonk. Dat is een soort park met vakantiehuizen in de bossen, n?t op de grens tussen NL en BE (al wonen er vooral veel Nederlanders). Hier heb je enerzijds een aantal zeer luxe vakantie huizen, maar het merendeel is kamp met bewoonde bunkers, golfplatenhokken, en woonwagens. Echt een apart iets dus daar...