Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Was wel even schrikken bij deze foto, een rode 300 serie met verchroomde raamlijsten. Ik dacht even dat het die GLE van Steven was. Gelukkig niet dus...
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;182635 schreef : Gisteren op de snelweg bij Tilburg aan de andere kant 2_fast_4_u gespot (denk ik). Qua tijd en plaats zou het in elk geval kunnen kloppen, en het was een licht blauwe 340 hatch.
Ik ben rond 16.00 bij Jeroen vertrokken en was rond 17.15 weer thuis, dus het is mogelijk
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
2 Fast 4 U;182660 schreef : Ik ben rond 16.00 bij Jeroen vertrokken en was rond 17.15 weer thuis, dus het is mogelijk
haha wij precies omgekeerd, 16:00 in maaseik vertrokken, rond 17:15 in Oosterhout. Ben geen enkele andere 340 tegen gekomen, dus dan is er geen twijffel meer mogen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;182663 schreef : haha wij precies omgekeerd, 16:00 in maaseik vertrokken, rond 17:15 in Oosterhout. Ben geen enkele andere 340 tegen gekomen, dus dan is er geen twijffel meer mogen
denk het ook niet :lol:
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;182627 schreef : je avatar doet me denken aan albergen, is dat jouw 300 die daar wel eens bij dat caf?-tje staat?
Nee, dat is een 340
- V300 register
- Verbannen
-
Zaten drie vrolijke bejaarden in!
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;182663 schreef : haha wij precies omgekeerd, 16:00 in maaseik vertrokken, rond 17:15 in Oosterhout. Ben geen enkele andere 340 tegen gekomen, dus dan is er geen twijffel meer mogen
En we kwamen hem +- halfweg tegen (bij Oirschot) dus dan is het zeker raak