Het grote "Gespot" topic
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
wouter?elpee;171880 schreef : Ik kwam met toeval vandaag een witte 340 tegen in Hengelo op de enschedesestraat. Kenteken TL-..-..
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Alhoewel je het haast wel zou gaan denken als het kenteken met dezelfde letters begint.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik druk flitsen en zwaaien, want dat m?est Wouter wel zijn... Bleek er een oud (80+), stoicijns voor zich uitkijkend vrouwtje in te zitten die mijn grootlichtgesein niet eens opgevallen was...
Heb je je auto uitgeleend aan je oma?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Jij bedoelt overigens denk ik de Oostriklaan, dat heb ik weer hoor, poetsconcurrentie van een bejaarde dame :grr:......................:+
Ik zie het overigens al helemaal voor me, jij druk zwaaiend en seinend met grootlicht:D , reken maar dat als ik dat wel was geweest je net zoveel gezwaai en grootlicht terug kreeg hoor want een V300 valt me sowieso al heel snel op en jouw 360 helemaal.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;171928 schreef : Afgelopen zondag kwam mij in Deventer op de Oostinklaan ter hoogte van het spoor een prachtige blinkende, verblindend witte 340 tegemoet vanaf De Vijfhoek...
Ik druk flitsen en zwaaien, want dat m?est Wouter wel zijn... Bleek er een oud (80+), stoicijns voor zich uitkijkend vrouwtje in te zitten die mijn grootlichtgesein niet eens opgevallen was...
Heb je je auto uitgeleend aan je oma?
Was het er een met meegespoten bumpers? Die heb ik al vaker gespot in Deventer, kenteken beginnend met RR?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Niet op het kenteken gelet eigenlijk...volvofiel 2;171974 schreef : Was het er een met meegespoten bumpers? Die heb ik al vaker gespot in Deventer, kenteken beginnend met RR?
Het ging in mijn hoofd eigenlijk zo: Deventer + blinkend witte 340 = Wouter!!!
*SEIN* *SEIN* *SEIN* *ZWAAI* *ZWAAI* *ZWA A I* shit... :+