Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had net bloemen gekocht om naar m'n liefje te brengen....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
een matzwarte 340 K6, XH-65-PD 1.7
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;168433 schreef : ... Ik had net bloemen gekocht om naar m'n liefje te brengen....
Wat romantisch... Goed bezig, J-L!
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;167441 schreef : voor hoeveel is de GLS gegaan paultje pils?
Kay had 'm sowieso meoten kopen
Haha, meer dan Kay kon betalen. Was best een net bakkie. Op 2 slechte deuren en een hoekje onderaan het voorspatbord na.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel;168007 schreef : Vanmiddag spotte ik bij een SSHN-pand een grijzige 360 Injection sedan. Of het een GL, GLT of GLE was weet ik niet; ik zag hem in mijn ooghoek tijdens het voorbijgaan en zag in ieder geval '360' en 'injection'.
Vandaag kwam ik er weer langs; het blijkt een 360GL Injection te zijn. Ziet er wel vrij kaal uit.
Bij het SSHN-pand ernaast (studentenwoningen) staat altijd een stofjasblauwe 340 DL met taartschep, veel te grote velgen, portofoonantenne op het achterscherm en kenteken TS-78-xx.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;168568 schreef : Vandaag kwam ik er weer langs; het blijkt een 360GL Injection te zijn. Ziet er wel vrij kaal uit.
Bij het SSHN-pand ernaast (studentenwoningen) staat altijd een stofjasblauwe 340 DL met taartschep, veel te grote velgen, portofoonantenne op het achterscherm en kenteken TS-78-xx.
Welke straat?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dutchie;168571 schreef : Welke straat?
Verlengde Groenestraat. Daar heb je verschillende SSHN-panden (Minervaplaats en Pegasusplaats?), en daar staan ze.
Ik kom er altijd langs als ik naar het Linnaeusgebouw van de RU moet. De kortste (fiets!)route loopt dan idd parallel aan het spoor van Nijmegen CS naar Nijmegen Heyendaal.
- V300 register
- Verbannen
-