Het grote "Gespot" topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-01-2011 18:19 #860467 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Ik had al eerder op de kazerne een zwarte 360 zien staan met rolkooi erin, en vanmiddag toen ik m'n meuk in de auto gooide kwam de eigenaar net langs lopen. Heb even met 'm staan praten, jonge vent, aardige kerel. Hij had behoorlijk interesse in een achterruitjalouzie, en ik wenste hem daar veel succes mee :crazy1:

Ik heb hem even verteld van de club en dit forum, en even zijn vooroordelen over ons (de V3C-leden) de wereld uitgeholpen :D NEE, we zijn GEEN ouwe knarren, en NEE, niet iedereen loopt te jammeren als er iets niet helemaal origineels is :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2011 18:59 #860472 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote "Gespot" topic
Dan heeft hij die auto ook zeker net gekocht?
Want een poosje geleden stond er een behoorlijk vette zwarte 360 incl. rolkooi te koop op Marktplaats. Niet belastingvrij, maar behoorlijk geupgrade :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-01-2011 20:20 #860481 door V300 register
Vandaag tijdens het sjoppen (we waren met Lijntje) in Lelystad op het budgetpleintje een donkergrijze MK3 gezien, 5 deurs geloof ik.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-01-2011 23:06 #860494 door V300 register

ZwerverRoodbaard;165850 schreef : Dan heeft hij die auto ook zeker net gekocht?
Want een poosje geleden stond er een behoorlijk vette zwarte 360 incl. rolkooi te koop op Marktplaats. Niet belastingvrij, maar behoorlijk geupgrade :D

Dat zou hem goed kunnen zijn! Ik kreeg het idee dat ie hem nog niet zo heel lang had, maar ik weet het niet precies meer. Hij werkt bij een andere compagnie dan ik, maar wel dichtbij, dus ik neem aan dat ik hem nog wel es tegenkom. En wellicht hier bij de club ;D

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2011 16:12 #860517 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote "Gespot" topic

Stefan;125748 schreef : Onderstaande foto's vond ik op Autoweek...

Volgens mij zie ik naast die twee 66's een koperkleurige 343!:wtf:

Foto's zijn genomen bij sloperij GAOS in Emmeloord. Wellicht iets voor mensen die nog op zoek zijn naar spijltjesportieren (mits ze niet rot zijn)?

Soort van back from the dead, maar dan anders.
Na even twijfelen vandaag toch maar een kijkje wezen nemen bij GAOS te Emmeloord. Het viel me eigenlijk wel mee hoe groot die was, maar misschien heb ik ook een compleet terrein gemist :p

Mochten er mensen zijn die eigenaar zijn van iets Japans of een Citroen AX dan kun je helemaal wild gaan bij GAOS, maar voor Volvo/Saab is er weinig te vinden. Een stuk of 6-8 300's waarvan twee 360 sedans, tweetal 1.7 340 en de rest allemaal 1.4's (gelijk verdeeld over Vario/schakel).
Aantal 700 series en twee 200-series, maar niks waard om naar huis te schrijven allemaal GL's of minder.
Boel van de 300's zijn al redelijk leeg gehaald of zijn niet meer compleet (lees boel ruiten eruit of deuren, waardoor het interieur volledig versaut is :( )

Paar foto's geschoten dus bij deze :)

[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img
[img

btw. super vette spoiler op die Saab 900 :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2011 21:00 #860548 door V300 register
Daar staat een bruine met achterraampjes met mooi chroom en misschien wel goede rubbers die ik wil hebben als dat bij een 86'er past!!!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2011 21:11 #860551 door V300 register
Zie ik daar een zonnedak?:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2011 21:14 #860552 door V300 register
Eg wel,zonde!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-01-2011 10:01 #860566 door V300 register
Gisteren bij een autohandelaar in Limburg een Daf 33 gespot met origineel <5000km op de teller, 1969. Die auto was volledig nieuw zo zag hij er uit. Vraagprijs 8000 euro, kwam uit zuid-Frankrijk uit familiebezit. Zo'n babyblauw kleurtje. Mooi ding zeg.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-01-2011 11:49 #860573 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote &quot;Gespot&quot; topic

Jos360;165950 schreef : Gisteren bij een autohandelaar in Limburg een Daf 33 gespot met origineel <5000km op de teller, 1969. Die auto was volledig nieuw zo zag hij er uit. Vraagprijs 8000 euro, kwam uit zuid-Frankrijk uit familiebezit. Zo'n babyblauw kleurtje. Mooi ding zeg.

Dat zijn leuke vondsten! Bizar eigenlijk, zo'n oude auto met zo'n lage kilometerstand... Je vraagt je af waarom die mensen ?berhaupt ooit die auto aangeschaft hebben. Maar goed, Dafliefhebbers vinden dat natuurlijk helemaal niet erg! :+ M'n pa heeft een 44, ook uit '69 met (toen we hem kochten) <6000 op de teller. Ook als nieuw :yesyes: En ?cht van een oud dametje geweest :D

Moderators: Mark Smeets