Het grote "Gespot" topic
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Die hebben Stefan en ik al meerdere keren gespot, ik geloof dat Stefan zelfs al eens een flyer onder de wisser heeft gedaan (?).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Altijd fijn, een beetje burenkennis :crazy1:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
volvofiel;140774 schreef : Is dat een ietwat roestige 343L?
Die hebben Stefan en ik al meerdere keren gespot, ik geloof dat Stefan zelfs al eens een flyer onder de wisser heeft gedaan (?).
Of de auto roestig was heb ik niet kunnen zien, was op dat moment aan het kijken of ik de doorgaande weg op kon rijden en zag hem toen aan komen rijden in de "verte".
volvofiel 2;140776 schreef : Ik heb daar geen flyer onder de ruitenwissers gedaan, maar heb ooit iemand op straat aangesproken op de plek waar die 343 altijd staat. Meneer woonde daar wel, maar wist niet van wie die auto was.
Altijd fijn, een beetje burenkennis :crazy1:
Tja, van alle mensen hier in de flat weet ik bijvoorbeeld wel wat voor auto ze rijden maar toch echt niet van alle auto's hier op de partkeerplaats, ik kan het me dus wel enigzins voorstellen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;141381 schreef : Gisteren omstreeks 13.00 uur bij het station van Sittard: een grijze GLE met boddykit. Iemand van hier?
Tsja wie zou dat zijn... Dat was pap, die samen met mijn zusje haar vriend van het station ging halen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
In jullie buurt is dat wat makkelijker denk ik...volvofiel 2;140776 schreef : Altijd fijn, een beetje burenkennis :crazy1:
Hier in de straat (doorgaande weg) ken ik ook alleen mijn directe buren tot een huis of 3-4 verder... en dan nog niet eens van naam... 
Meteen besmetten met het virus die kerel, misschien gaat zij het ook ooit nog leuke auto's vinden...v0lv0freak;141397 schreef : Tsja wie zou dat zijn... Dat was pap, die samen met mijn zusje haar vriend van het station ging halen
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-