Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had al zon vermoeden :woops:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Een hatchback is een auto met 2 of 4 zijdeuren, waarbij de kofferklep open gaat m?t de achterruit (en daardoor noemen ze het een 3e of 5e deur).
Een coupe is een auto met 2 deuren waarbij de kofferklep open gaat zonder de achterruit mee te nemen.
5drs sedan bestaat dus niet, dat noemen ze een hatchback.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Net reed ik achter een metallicblauwe 340 GL Special 3-deurs. Ik heb hem een tijdje gevolgd totdat hij afsloeg bij het .... bejaardenhuis.:S Het kenteken was YN-49-HF.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;133207 schreef : Geef mij de 8 uur uitvoering dan maar(760), maar dat is lastig om zo op een nummerplaat te zetten...
8 0 CLK :f
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Op de terugweg op de A2 haalde ik nog een 340 sedan in, die ging met een typisch 300 tempo en er zat een oudere man in...
Ik herkende hem wel van de carb cursus maar ben de naam vergeten.. heb in elk geval geclaxoneerd en gezwaaid. Daarna verdween hij weer net zo hard uit de spiegels als dat hij daar voor in zicht kwam Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Twee Volvo 360's, Sedan, beide dezelfde kleur blauw, beide in een straal van nog geen 50m van elkaar. Een van de twee leek niet helemaal in orde; de achterwielen lagen er af en de eigenaar was met twee andere mannen druk in de weer met de remmen.
1 gele Daf 66 Coup?, eigenaar bleek een geschikte kerel. Nog een tijdje mee staan praten. Hij kwam me bekend voor.... roflmao