Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
eipmiw;129438 schreef : Heee wat grappig:)
Roos reed een beetje langzaam en ik een beetje snel, dus geen tijd om te groeten. Daarom bij deze, hallo Roos:)
Haai! Best freaky om zo gespot te worden eigenlijk! Maar ik reed inderdaad langzaam, had geen haast en scheelt heel veel centjes aan benzine! Best relaxed rijden hoor!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Sinds de banden/velgenwissel ook geen enkele trilling meer in het stuur bij welke snelheid dan ook, scheelt een hoop in comfort.
ON-TOPIC ( ehh gedeeltelijk dan): vandaag voor de spoorweg overgang bij Bathmen een mooie Amazone.
Gr; Wouter.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Snelweg is meestal 130, maar als het ff kan ook 140. (overigens, boven in 'Holland' waar 100 / 80 is op de snelweg houd ik me er wel altijd aan!)
2de kerstdag lekker om 4 uur 's morgens met 150 cruise snelheid terug naar huis, niks wat fijner rijdt
[ / off topic modus]
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Ik hou er ook wel van om af en toe lekker een stukje te planken als ik een klaverblad uitaccelereer, maar ik hou het wel legaal.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;129808 schreef : , niks wat fijner rijdt
Jawel, met 180 naar huis!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;129810 schreef : Ik hou er ook wel van om af en toe lekker een stukje te planken als ik een klaverblad uitaccelereer, maar ik hou het wel legaal.
Haha planken is idd heerlijk.. Ik had toen dus ook vanaf 30 t/m 170 in 1 keer geplankd :no_comment:

Jos360;129811 schreef : Jawel, met 180 naar huis!
Nee niet met een 300. Heb het 1 keer gereden op de navi en vond het niet relax. 150 is goed te doen op de windruis na
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-