Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Een witte 343, oude neus, de eigenaar stapte net op dat moment in. Iemand van hier?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Daar moeten wij eens heen Stefan :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Gebroeders Ruizendaal communiceren jullie nog gewoon met taal of alleen nog via het forum?
Tevens dacht ik laatst een auto te spotten, bleek het mijn vader te zijn in mijn eigen witte 360
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens zaterdag in Dieren nog een 340 zien staan, ergens langs het spoor in een woonwijk. Kenteken begon met een Y.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
elpee;119366 schreef : Sorry admins, moet nu even een vraag stellen
Gebroeders Ruizendaal communiceren jullie nog gewoon met taal of alleen nog via het forum?
Tevens dacht ik laatst een auto te spotten, bleek het mijn vader te zijn in mijn eigen witte 360
Als je gewend bent om elkaar elke dag te zien en dat dan ineens teruggaat naar 1 x per week, kun je best concluderen dat we dan via internet met elkaar gaan communiceren ja.
- V300 register
- Verbannen
-
Op 100 km (Winschoten-Eelde v.v.) heb ik vijf (5!) 300s gezien! E?n bijzondere: de antraciete 360 GLE die te koop staat in Groningen. Dus de oorspronkelijke bewoner maakte nog een laatste ritje of er was iemand aan het proefrijden... Iemand van het forum!?
Verder een jong gastje met een vario. Helaas gaf hij een beste peut gas bij het starten, dus je kunt wel raden hoe zijn koppeling eruit ziet:uh-uhh:.
Ik heb uit alle macht naar iedereen gezwaaid zonder tegenreactie. Balen zeg!
Toen herinnerde ik me dat ik in de Lancia zat:+
- V300 register
- Verbannen
-
Die police-look misstaat hem trouwens totaal niet, evenmin als het zoeklicht op de A-stijl. Heb ik het ook eens met een vriend van mij over gehad, toen we een aantal winteravonden over het eiland R?gen reden. Veel bochten, bospaden, klinkerwegen en betonnen karrensporen, dus erg spannend met alleen je koplampen!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Neerlands trots;119389 schreef : de antraciete 360 GLE die te koop staat in Groningen.
? Welke?