Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij is het kenteken van die 340 2-liter (of 360) RB-92-XN als ik goed kan lezen (is van eind '86 dan).
Zo'n Lancia Thema is trouwens ook aardig zeldzaam geworden. Ik zie ze nooit meer, laat staan zo'n vroeg exemplaar.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Stefan;115660 schreef : Jeugdsentiment! Al die series heb ik vroeger wel 10 keer gezien ofzo. Zo kwamen er naast 340's ook regelmatig Volkswagen Transporter T3's in voor.
Volgens mij is het kenteken van die 340 2-liter (of 360) RB-92-XN als ik goed kan lezen (is van eind '86 dan).
Zo'n Lancia Thema is trouwens ook aardig zeldzaam geworden. Ik zie ze nooit meer, laat staan zo'n vroeg exemplaar.
zo zag ik laatst nog ??n van de 1e fiat regata's rijden, hoe vaak kom je die nog tegen?
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;115645 schreef : Ik heb hem even aangepast, want zo werkt het niet
Overigens is het een 360, te zien aan de mistlampgaten voren
Goed opletten Mark, het is g??n 360, te zien aan de smalle stootstrips op de zijkant. De enige 300's die mistlampen en smalle strips hebben zijn diesels en de late 340 2-liters. Aangezien de politie die laatste gehad heeft moet het een 340 2-liter zijn.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dat het uitrustingspakket (bijv die stootstrips) van politiewagens anders is als het normale particuliere leveringsgamma kan ik me goed voorstellen, een auto die van de staats centen betaald wordt rust je immers niet zo duur mogelijk uit..
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;115665 schreef : zo zag ik laatst nog ??n van de 1e fiat regata's rijden, hoe vaak kom je die nog tegen?
Soms een blauwe? Er staat nu zo'n wagen te koop...
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;115671 schreef : nee het is zeker wel een 360, 340 is alleen in de beginjaartjes wel eens met een 2 liter blok geleverd. dit is al een type 3 carosserie te zien aan bumpers, velgen, mistlamproosters, koplampen/achterlichten, grille etc..
dat het uitrustingspakket (bijv die stootstrips) van politiewagens anders is als het normale particuliere leveringsgamma kan ik me goed voorstellen, een auto die van de staats centen betaald wordt rust je immers niet zo duur mogelijk uit..
Dat zou de enige reden kunnen zijn dat de politie w?l met een 340 2-liter mag rijden, omdatze een ander leveringsgamma krijgen. Een 360 heeft altijd brede stootstrips en de politie heeft ook altijd met 340's gereden.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-