Het grote "Gespot" topic
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
03-07-2009 17:18 #786784
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote "Gespot" topic
@Wim; bekende plek:)
Hier in Deventer spot ik ook zo af en toe wel eens een 340/360 maar deze nog niet zien rijden.
Gr; Wouter
Hier in Deventer spot ik ook zo af en toe wel eens een 340/360 maar deze nog niet zien rijden.
Gr; Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-07-2009 01:09 #786861
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Ik ken er ook een paar in Deventer Wouter:)
Aan de Brinkgreveweg tegenover de Tropische Landbouwschool staat vaak een mooie loodgrijze sedan vario. Heb hem trouwens al tijdje niet meer gezien.
In eerste zijstraatje vanaf de landbouwschool richting centrum staat een erg droevige witte 340 hatch
Gr. Wim
Aan de Brinkgreveweg tegenover de Tropische Landbouwschool staat vaak een mooie loodgrijze sedan vario. Heb hem trouwens al tijdje niet meer gezien.
In eerste zijstraatje vanaf de landbouwschool richting centrum staat een erg droevige witte 340 hatch
Gr. Wim
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2009 09:42 #786866
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote "Gespot" topic
Daar is wederom maar 1 methode voor: flyeren, aanspreken, tijdens rijden wui(f)(v)en (twijfelgeval= v of f) en dag zeggen. Tevens kan het uitdelen van een V3c petje misschien als promotie werken????
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
04-07-2009 11:56 #786876
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote "Gespot" topic
@Wim, als ik weer eens op de fiets zit voor een ritje centrum zal ik eens een ommetje maken om te kijken op- de door jou aangegeven plekken, Brinkgreverweg kom ik maar heel weinig.
@Erik, goed idee, print meteen even een paar flyers en neem ze dan mee.
Gr; Wouter
@Erik, goed idee, print meteen even een paar flyers en neem ze dan mee.
Gr; Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-07-2009 15:19 #786882
door V300 register
Die volvo zou wel eens van mij kunnen zijn geweest ! Tenminste, als het een blauwe was. Ik rij vaak in de omgeving van Sittard-Geleen.
Mijn 340 loopt trouwens weer als een zonnetje. Nieuwe olie en filter en nieuwe luchtfilter, tevens bougies vervangen (die zaten er echt te lang in).
Morgen ga ik de auto eens mooi poetsen. Deze week heb ik het hele interieur schoongemaakt en opgefrist. Ongelooflijk in welke mooie staat de auto nog is hoor :yeah:. Er is werkelijk niets wat is aangetast of versleten.
Voor het interieur heb ik Sonax kunststof gel gebruikt. Dit geeft het donkergrijze plastic weer een hele mooie donkere kleur en een frisse glans. Het stuur heb ik er ook mee gedaan, hij lijkt wel als nieuw. Het is ook goed te gebruiken voor de bumpers en het rooster voor. Het ziet eruit alsof hij 25 jaar geleden uit de fabriek is komen rollen :+. Ik zal er komende week eens wat foto's van maken en die in het juiste topic plaatsen.
Vorige week even naar de APK gegaan, ik kreeg de complimenten van de keurmeester. "Netjes onderhouden ! Als je zo door gaat, zul je er gegarandeerd nog j???renlang plezier van hebben !" zei hij. "Reken maar", zei ik.
Het enige wat nog moet gebeuren is de schuifknop van de middenconsole waarmee de lucht geregeld kan worden, het ijzertje daarachter is een aantal maanden terug helaas afgebroken. Daar ben ik nog wel een aantal weekeinden zoet mee. Maar dat geeft niet, ik vind het leuk om er aan te werken.
v0lv0freak;106913 schreef : Vandaag een 340 in sittard op een pakeerplaats gezien.
Die volvo zou wel eens van mij kunnen zijn geweest ! Tenminste, als het een blauwe was. Ik rij vaak in de omgeving van Sittard-Geleen.
Mijn 340 loopt trouwens weer als een zonnetje. Nieuwe olie en filter en nieuwe luchtfilter, tevens bougies vervangen (die zaten er echt te lang in).
Morgen ga ik de auto eens mooi poetsen. Deze week heb ik het hele interieur schoongemaakt en opgefrist. Ongelooflijk in welke mooie staat de auto nog is hoor :yeah:. Er is werkelijk niets wat is aangetast of versleten.
Voor het interieur heb ik Sonax kunststof gel gebruikt. Dit geeft het donkergrijze plastic weer een hele mooie donkere kleur en een frisse glans. Het stuur heb ik er ook mee gedaan, hij lijkt wel als nieuw. Het is ook goed te gebruiken voor de bumpers en het rooster voor. Het ziet eruit alsof hij 25 jaar geleden uit de fabriek is komen rollen :+. Ik zal er komende week eens wat foto's van maken en die in het juiste topic plaatsen.
Vorige week even naar de APK gegaan, ik kreeg de complimenten van de keurmeester. "Netjes onderhouden ! Als je zo door gaat, zul je er gegarandeerd nog j???renlang plezier van hebben !" zei hij. "Reken maar", zei ik.
Het enige wat nog moet gebeuren is de schuifknop van de middenconsole waarmee de lucht geregeld kan worden, het ijzertje daarachter is een aantal maanden terug helaas afgebroken. Daar ben ik nog wel een aantal weekeinden zoet mee. Maar dat geeft niet, ik vind het leuk om er aan te werken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-07-2009 23:26 #786918
door V300 register
Volvo in Deventer is van mij was op afstudeer feestje van mijn zwager.
Is de oude volvo van Avrid maar de meeste toeters en bellen zijn er af.
Spatbort is nog restant van vorige auto
Is de oude volvo van Avrid maar de meeste toeters en bellen zijn er af.
Spatbort is nog restant van vorige auto
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-07-2009 00:58 #786920
door V300 register
Heeee leuk:)
Heb ik zomaar een clublid gespot! En nog een naamgenoot ook.
Wist je dat er morgen (zondag) een speciale wimmen-dag is in het museum van Rotterdam? De naam dreigt namelijk uit te sterven en dat proberen ze met allerlei acties te voorkomen. Het lijkt de volvo 300 wel.......
Heb ik zomaar een clublid gespot! En nog een naamgenoot ook.
Wist je dat er morgen (zondag) een speciale wimmen-dag is in het museum van Rotterdam? De naam dreigt namelijk uit te sterven en dat proberen ze met allerlei acties te voorkomen. Het lijkt de volvo 300 wel.......
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-07-2009 11:25 #786923
door V300 register
Volgens mij zaterdagavond vlak voor knooppunt Ressen Frits in z'n rode peugeot gespot. M'n vriendin viel het op dat een gast met half-lang zwart haar gebaren zat te maken. Ik dacht later pas dat het best Frits kon zijn!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2009 11:44 #786924
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote "Gespot" topic
Gisteren vanuit Amsterdam, de ring A10 op. Voor me reed een 5 deurs witte vario met opa en oma. Die gingen met 60 km/h invoegen op de ring, terwijl er een touringcar aan komt zetten met 100 km/h. Dat ging maar net goed. Vervolgens kwam ik bij een afgesloten schiphol tunnel, maar kon nog net op tijd de A9 op en daarna de A5 en er toen vrolijk omheen gereden. En kwam op de A9 een stofjas blauwe 3 deurs 340 tegen. Met knipper op de voorschermen.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2009 20:28 #786949
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote "Gespot" topic
Vandaag in Bentelo bij de crazy car crash de auto gespot van Freddy de Wildt. Tevens nog een 340 gezien die mee deed bij de bangers.
Moderators: Mark Smeets