Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
- In de ochtend een blauwe 340 met zwaaiende bestuurder; Vlissingen begin A58.
- En na werktijd een 300 sedan groen - metallic met koplampwissers; bij uitkomen Scheldetunnel richting Vlissingen.
Nummerplaten niet onthouden.
Ik zelf in d'n zilvere 340 GL Vario.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Verder vandaag nog een 340DL op de TU/e gezien, een van de laatste MK2's (kenteken begon met een N)
- V300 register
- Verbannen
-
Zijn zoon had ook een 360, maar dan sedan. Vertelde hem van de club en de weinige 360 die er nog zijn. Ik gaf de man een visitekaartje van de club, ooit zelf gemaakt, en vertrok.
Bij de clubleden zie ik w?l twee Wijk bij Duurstede leden maar geen link met de naam en de type wagens.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Frans;104939 schreef : Bij de clubleden zie ik w?l twee Wijk bij Duurstede leden maar geen link met de naam en de type wagens.
Jos (Jos360) woont daar. Maar volgens mij wonen zijn ouoders in Liempde (Beemdrit). En Jos heeft geen sedan...
Vandaag bij de C1000 in Born een 360i sedan gezien. En in een zijstraat een MK2 360GLE, maargoed die zie ik elke week, omdat ik weet dat de eigenaar daar woont
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Was van een oudere man, bleek later...
- V300 register
- Verbannen
-
Toch eens kijken wat er met de daf 88 gaat gebeuren, die staat nu al 2 weken hier. Men denkt vast dat die van mij is. (niet raar met 3 7's en 2 3'tjes voor de deur) Ik ben benieuwd of ik vandaag nog wat kan spotten, onderweg naar Utrecht voor een kleppenstel sessie.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;104940 schreef : Jos (Jos360) woont daar. Maar volgens mij wonen zijn ouoders in Liempde (Beemdrit). En Jos heeft geen sedan...
Jos komt daar niet vandaan. Vanwege studie woont hij daar buiten de weekenden om. Wat ik zei, namen linken ook niet.
Man, en zoon, waren enthousiast over het bestaan van de club dus wie weet zien we of horen we nog wat.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb geen sedan. Er is wel een 2de clublid in Wijk bij Duurstede volgens de site, maar die ken ik niet, en heb ik ook nog nooit gezien zover ik weet. Ik ben ook niet veel in Wijk te vinden trouwens, ik woon helemaal vooraan en ik zit meer in Driebergen...