Het grote "Gespot" topic
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Stefan;101927 schreef : Net heb ik op het Europaplein in Utrecht een rode 343 met "oud neusje" gespot. Het was ook nog eens een hele vroege 343. Ik zag namelijk nonnenkapjes! Op het dak was een "ouderwetsch" imperiaal geplaatst. Het was in ieder geval een import-343. In het midden van het kenteken zag ik nog snel de letters "YB". Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit de 77'er is die Jack van de Bergh toen te koop had staan.
bijzonder goede kans dat dat Jack Vermeulen was. Applejack op 't forum;) heule mooie 343 idd!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;101940 schreef : bijzonder goede kans dat dat Jack Vermeulen was. Applejack op 't forum;) heule mooie 343 idd!
Het is inderdaad Applejack geweest. Het kenteken van de 343 was dus 22-YB-36. Ik meende 23-YB-37 te lezen, maar dit gaf geen resultaat op de RDW-site.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De volvo 360 komt uit Duitsland en hebben eind 2007 ingevoerd.
Hij was rotter dan we eerst dachten, achter de veerpoten was ie doorgerot en er moest een nieuw stuk dorpel in. Dit hebben we laten fixen en we hebben er LPG in laten bouwen. Sindsdien heeft mijn moeder er al meer dan 30000 tevreden kilometers ingereden. Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ze volgende keer naar Doeke Dobma moet terugzwaaien!
- Mark Smeets
- Moderator
-