Het grote "Gespot" topic
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ik had gisteravond Anjo nog even gebeld ivm zijn excursie naar west-brabant. de verwachting was om begin van de middag bij Frits te zijn om naar de 360 rallywagen in wording te kijken.
verder geen tijd afgesproken of gebeld; maar gewoon daar naartoe gereden.
tussen de afrit vd snelweg en Frits' adres zie ik ineens een beige 244 sloep in mijn binnenspiegel
we kwamen dus in dezelfde minuut daar aan
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dat was idd errug komisch, vooraf het project van buijs bekeken wat er ook errug gaaf uitziet en ook de inmiddels weer rijdende 340 van frits met de nieuwe motor bewonderd en nog heerlijk staan ouwehoeren bij z'n 360 project
op een of andere manier werd ik enorm zeeziek onderweg naar landhorst en ging van misselijkheid en ellende zsm van landhorst uit naar huis, eenmaal thuis voel ik me zowat weer prima:wtf2:
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Toen je op dat stoeltje ging zitten wilde ik je nog vragen of er nog bloed in je alcohol zat, maar dat heb ik toch maar niet gedaan...:f
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;94234 schreef : Ik moet zeggen dat je er niet bepaald vrolijk uit zag nee.
Toen je op dat stoeltje ging zitten wilde ik je nog vragen of er nog bloed in je alcohol zat, maar dat heb ik toch maar niet gedaan...:f
Hahaha:worship:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lichtgrijs metallic, helemaal perfect, nieuw kenteken, bouwjaar tussen 1982 en 1985 (knipperlichten op voorschermen).
Daar de bestuurster familie was van diegene bij wie hij op bezoek ging, heeft 'ie een praatje aangeknoopt met haar: thuis hadden ze "nog een bruine".
Kent iemand ergens rondom Maarheeze/Eindhoven deze mensen?
Ik zal m'n broer vragen of hij eens een mail wil versturen met daarin de tip van de V3C.