Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
habie12;90007 schreef : okee geen 300 serie, maar toch de foto wel waard voor in het gespot, een 242 gt.. erg mooi. een van de 7 in nederland zei de eigenaar..
prijs was nader overeen te komen, maar eigenlijk was hij niet te koop, hij wou hem gaan restaureren..
als 'ie in mooie redelijke originele staat is, zoals op de foto lijkt, dan ga je 'm toch niet restaureren?
wat bezielt sommige mensen? :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
-
Als je een wagen goed oppoetst ziet ie er erg goed uit... maar de bodem kan best wel krokant zijn. Als dat zo is moet je wel restaureren, hoe mooi ie ook glimt.
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;90117 schreef : als 'ie in mooie redelijke originele staat is, zoals op de foto lijkt, dan ga je 'm toch niet restaureren?
wat bezielt sommige mensen? :hmmz2:
ja op de foto lijkt het wel heel wat, alleen aan de achterkant was hij onderaan wel wat krokant, en wel op meer plekjes, er moest wel wat werk aan gebeuren..
- V300 register
- Verbannen
-
De foto's:
Een "oer" 360 GLT 3-deurs uit 1984...
www.flex-it.net/volvo300/c1.jpg
www.flex-it.net/volvo300/c2.jpg
www.flex-it.net/volvo300/c3.jpg
Een echte 340 GLE Millionaire uit 1988...
www.flex-it.net/volvo300/c4.jpg
www.flex-it.net/volvo300/c5.jpg
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben benieuwd wat dat gat onder de benzinedop is. Misschien dat daar een lpg vulopening zat?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;89915 schreef : Hee, dat chroomlijstje op de onderrand van de achterklep zou ik meenemen als ik jou was!
Vandaag zijn we weer op de sloop geweest, maar de achterklep wilde niet open en ik zou niet weten hoe ik zoiets er heel af zou moeten halen.
We hebben wel de draadboom plus aanhangende onderdelen uit het dashboard en speakers uit het voetencompartiment gevangen. En een randje voor de radio. Mooi voor Streepje.

Trouwens best ontspannend zo'n bezoekje aan de sloop. :yesyes: Zeker na een druk winkelcentrum waar we strontchagerijnig van werden. :crock:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-