Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
kijk eens in het fotoalbum op de site van de auto's,staat er een in het album..mijn 340 GLE MILLIONAIRE yeehaa!Stefan;83085 schreef : Jep, met een 1,7 liter inderdaad. De 340 GLE's waren zeer luxe uitgeruste 340's. Ze waren genummerd en hadden een unieke sleutelhanger.
Ik heb alleen geen flyer. Ben ook geen V3C-lid. Kan ik de flyer ergens downloaden ofzo? Anders moet iemand anders 'm maar flyeren (Herderplein in Utrecht).
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dat klopt..:w00t:volvofiel;83116 schreef : Wist je dat Jeroen de Ruiter ook zo'n GLE heeft?
- V300 register
- Verbannen
-
Hij wilde weg rijden,maar motor sloeg niet goed aan, dus iemand hielp met aanduwen. Intussen rook hij een brandlucht en direct ontstond er een vlek op de motorkap. Een blusdeken was zinloos want er sloegen direct overal vlammen uit de motor ruimte. Wel erg zonde, was net in december door de apk heen, en staat nu op de sloop in Ankeveen.racousho;83282 schreef : Nee, dinsdag om 17u stond de brandweer dat ding te blussen.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;83787 schreef : Dat is wel enorm schrikken?! Is er nog wat duidelijk over een oorzaak?
Lijkt mij ook...
Kortsluiting als oorzaak?
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;83806 schreef : Lijkt mij ook...
Kortsluiting als oorzaak?
Ik vraag mij ook af wat een oorzaak kan zijn. In mijn herinnering nooit voorgekomen bij een 340.
- V300 register
- Verbannen
-