Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Verder zag ik een rode 340 5-drs, kale tjappert en in niet zo'n nette staat. Op de A6 - afslag Almere-Stad.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
-
TN-14-YF in ede , hij was een beetje vies en hier en daar een plekje.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hij vertelde nog dat hij hem had geprobeerd te verkopen, zelfs een ad gestaan op onze site, maar weinig reactie vanwege de plekjes en "ach, hij rijdt nu zooo goed...!"

Wel leuk, zo'n oud gebakje in het wild.
- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper;62625 schreef : Gisteren in Hem (heel klein dorpje tussen Hoorn en Enkhuizen) gespot: een rode driedeurs 340, op Franse wijze helemaal overwoekerd door struiken en gras op het erf van een huis. Ik zal vanavond proberen even een foto'tje te schieten. Kenteken XT24XG, heeft al sinds 2002 geen APK meer, maar is in 2005 nog van eigenaar verwisseld. Ding zal wel niet best meer rijden, hij zag er niet uit alsof ie kort geleden nog verzet is (gezien de struik die hem klem geparkeerd heeft :no_comment:
Had de foto nog steeds op mijn telefoon staan:
- V300 register
- Verbannen
-
Gister op de Neerbosscheweg in Nijmegen passeerde een jonge vent in een grijze Citro?n een paar keer mij in m'n 340 en stak uiteindelijk goedkeurend z'n duim op
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;63538 schreef : Een dag of wat geleden in Nijmegen bij een klein Volvo-garagebedrijfje weer een 360 cup-auto gespot! Ik kan zo snel niet op de straatnaam komen, maar dat boeit ook niet zo...
Bij Hennes, of die andere, kan de naam even niet meer herinneren, aan een zijstraat van de Heyendaalseweg? O ja, vd Pijl, geloof ik.
De eigenaar van die cup-auto is waarschijnlijk van de postzegelwinkel bij mij in de straat. Die heeft mij ook wel eens over mijn 360 aangesproken. Grappig he? Postzegels verzamelen en racen! Hij heeft ook een belastingvrije 760.