Het grote "Gespot" topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-07-2008 19:42 #720101 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Afgelopen vrijdag werd in Belfeld bij Venlo de buitenbaan van onze r/c modelautoclub weer in gebruik genomen. Ik had me echter een straat verreden, wil draaien en zie zomaar een grijs metallic 343 DL uit 78 op de oprit van een bungalowtje staan. Wel wat invloed van tijd en overig verkeer zichtbaar, maar lekker oud, lekker origineel. Als ik weer kan en mag lopen ga ik daar toch nog eens kijken! :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-07-2008 18:37 #720165 door V300 register
Ik zag de RV-78-TF rijden, nouja ik zag het interieur en de motorkap :p

Verder zag ik een rode 340 5-drs, kale tjappert en in niet zo'n nette staat. Op de A6 - afslag Almere-Stad.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2008 00:06 #720237 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote "Gespot" topic
Vandaag een echte 300 dag. Vanochtend een rode 3 deurs vario in Voorburg. Later op de A12 richting Veenendaal een mooie grijze 3 deurs handbak. En zo net om 23.15 op de Soestdijksekade een witte 5 deurs. Met knipperlichtjes op het voorscherm. Zag er redelijk uit voor zover ik het in het donker kon zien. Wel lelijke wieldoppen. Was een vario en was te koop! Zat een blaadje achter de ruit. Helaas ging hij te snel de andere kant op.

• Tim Schoutrop
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2008 14:45 #720361 door Tim Schoutrop
Beantwoord door Tim Schoutrop in topic Het grote "Gespot" topic
Gisteren gespot: een 360 GLT donkergrijs metallic sedan met kenteken
TN-14-YF in ede , hij was een beetje vies en hier en daar een plekje.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-07-2008 14:56 #720362 door V300 register
Vandaag in Houten bij het Euretco Expo Center: een driedeurs smoke silver 340 GL Special met open GLT-wielen en kenteken YX-xx-YZ. Iets zegt me dat die auto al in de club is... maar is dat ook zo?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-07-2008 18:09 #720364 door V300 register
Mis de mooie foto op pagina 5 van de NRC van heden niet. Een Roemeense 340/360. Helaas gaat het bijbehorende artikel over financi?le malversaties, dus van positieve image building is weer geen sprake.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-07-2008 18:41 #720366 door V300 register
Vanochtend, bij de gamma: een gele 343L... Even babbeltje met de eigenaar gemaakt, het is een '80-er. Wel met plekjes, verf er af en roest-sporen, maar gek genoeg nergens "door". Alle "plekjes" waren hard, hooguit links onder het raam iets krokant.
Hij vertelde nog dat hij hem had geprobeerd te verkopen, zelfs een ad gestaan op onze site, maar weinig reactie vanwege de plekjes en "ach, hij rijdt nu zooo goed...!" :D
Wel leuk, zo'n oud gebakje in het wild.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2008 14:13 #720804 door V300 register

twkuiper;62625 schreef : Gisteren in Hem (heel klein dorpje tussen Hoorn en Enkhuizen) gespot: een rode driedeurs 340, op Franse wijze helemaal overwoekerd door struiken en gras op het erf van een huis. Ik zal vanavond proberen even een foto'tje te schieten. Kenteken XT24XG, heeft al sinds 2002 geen APK meer, maar is in 2005 nog van eigenaar verwisseld. Ding zal wel niet best meer rijden, hij zag er niet uit alsof ie kort geleden nog verzet is (gezien de struik die hem klem geparkeerd heeft :no_comment:

Had de foto nog steeds op mijn telefoon staan:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2008 17:14 #720811 door V300 register
Een dag of wat geleden in Nijmegen bij een klein Volvo-garagebedrijfje weer een 360 cup-auto gespot! Ik kan zo snel niet op de straatnaam komen, maar dat boeit ook niet zo...

Gister op de Neerbosscheweg in Nijmegen passeerde een jonge vent in een grijze Citro?n een paar keer mij in m'n 340 en stak uiteindelijk goedkeurend z'n duim op :) Nou, dat vond ik natuurlijk wel heel leuk :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2008 19:53 #720817 door V300 register

Dutchie;63538 schreef : Een dag of wat geleden in Nijmegen bij een klein Volvo-garagebedrijfje weer een 360 cup-auto gespot! Ik kan zo snel niet op de straatnaam komen, maar dat boeit ook niet zo...

Bij Hennes, of die andere, kan de naam even niet meer herinneren, aan een zijstraat van de Heyendaalseweg? O ja, vd Pijl, geloof ik.

De eigenaar van die cup-auto is waarschijnlijk van de postzegelwinkel bij mij in de straat. Die heeft mij ook wel eens over mijn 360 aangesproken. Grappig he? Postzegels verzamelen en racen! Hij heeft ook een belastingvrije 760.

Moderators: Mark Smeets