Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-05-2008 16:46 #711492
door V300 register
Check, dat was ik inderdaad! Goed te horen dat mijn haar er blond uit ziet, volgens mijn vriendin is het meer 'stofgrijs'. Nu ik toch al ontdekt ben ook maar foto vanuit een andere hoek van mijn geheime verblijfplaats (I wish...):
Dat rode beest boven de auto is trouwens de camera van mijn GSM die niet tegen zoveel licht kon![:P :P]()
Edit: Was jij met je 360 Laurens? Meestal spot ik andere 300's wel, maar nu heb ik totaal niks gezien..
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Check, dat was ik inderdaad! Goed te horen dat mijn haar er blond uit ziet, volgens mijn vriendin is het meer 'stofgrijs'. Nu ik toch al ontdekt ben ook maar foto vanuit een andere hoek van mijn geheime verblijfplaats (I wish...):Dat rode beest boven de auto is trouwens de camera van mijn GSM die niet tegen zoveel licht kon
Edit: Was jij met je 360 Laurens? Meestal spot ik andere 300's wel, maar nu heb ik totaal niks gezien..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2008 21:34 #711600
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote "Gespot" topic
@tjeerd toen ik je spotte was ik aan het werk en zat in een zwarte skoda fabia. Maar als je mijn auto wil spotten moet je de parkeerplaats bij huiskes-kokkeler oprijden en vaak staat hij links tegen het hek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2008 17:39 #711764
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-05-2008 18:15 #711767
door V300 register
Jes, met 'Volvo 2-liter sticker'!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-05-2008 18:20 #711768
door V300 register
Weet iemand eigenlijk of die sticker broos wordt na 21 jaar? Ik heb er namelijk wel een op mijn 360 3drs zitten, maar niet op mijn 5drs. Ik wil het andersom hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-05-2008 18:42 #711771
door V300 register
Heb voor een 360 uit 1984 die ik ooit bezat ooit een zo'n stikker laten namaken. Koste me toen 25 euro voor 1 stikker.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-05-2008 00:44 #711820
door V300 register
kun je nooooooit overzetten Jos.
de lijm verhardt, het plastic van de sticker zelf wordt ook bros/hard, dus het laagje wat nog op de ruit zit, krijg je er alleen in snippertjes af. niet als hele sticker in ieder geval..
de lijm verhardt, het plastic van de sticker zelf wordt ook bros/hard, dus het laagje wat nog op de ruit zit, krijg je er alleen in snippertjes af. niet als hele sticker in ieder geval..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2008 09:23 #711833
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote "Gespot" topic
Op de sloop in Wanroij: ietswat lichtere tint blauwe Volvo 340. Inmiddels zonder versnellingsbak, achteras, aandrijfas etc. (wie zou dat gedaan hebben???) Wel nog l+r. voorscherm en de cockpit zonder tellerunit en richtingaanwijzer, wel orgineel radiostekkertje (voor degene die de storingen zat is) Motorkap moet er nog los staan met klein randje roest aan binnenzijde voorkant (buitenkant niets te zien)
offtopic. Gisteren twee wrakken laten ophalen; in eentje zaten nog mooie glt deuren. Ik heb ze maar laten zitten aangezien er geen overtuigende belangstelling voor was en mijn ruimte ook maar beperkt is; helaas pindakaas.
offtopic. Gisteren twee wrakken laten ophalen; in eentje zaten nog mooie glt deuren. Ik heb ze maar laten zitten aangezien er geen overtuigende belangstelling voor was en mijn ruimte ook maar beperkt is; helaas pindakaas.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2008 12:55 #711951
door V300 register
Ik heb meerdere malen een grijze 340 5 deurs gespot aan de Bruggertstraat in enschede, iemand van hier?
Mijn rode 340 staat iets verderop aan diezelfde Bruggertstraat.
Mijn rode 340 staat iets verderop aan diezelfde Bruggertstraat.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2008 15:37 #711962
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote "Gespot" topic
Begin Daalseweg blauwe Volvo 300, chromen grille
Moderators: Mark Smeets