het FORUM update topic (oude discus forum)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-03-2006 23:09 #648892 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
Jij bent toch ook forumbeheerder? Jullie moeten in ieder geval op een lijn zitten lijkt me

@John, graag gedaan!

(Bericht gewijzigd door kingfisher op 20 maart 2006)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-03-2006 23:33 #648893 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
het is maar een voorstel, niet meer dan dat.

er zit wel iets in om service en onderhoud (nog) niet af te scheiden van de rest, maar tzt komen we daar wel uit.

ik ga er voorlopig vanuit dat we eerst de nieuwe software in gebruik kunnen gaan nemen. Daar zal nog wel aardig wat tijd in gaan zitten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2006 08:12 #648894 door V300 register
Je moet toch wat te doen hebben? Wij helpen je graag om je bezig te houden

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2006 14:30 #648895 door V300 register
Steven: ik ben idd ook forumbeheerder, maar Wouter doet het "grote" werk voornamelijk.
Ik ben het in grote lijnen ook wel met hem eens, ik gooide alleen deze wijzigingen in de groep zodat anderen daar weer op kunnen reageren. Zo komen we hopelijk tot een indeling waar iedereen blij mee is!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2006 20:25 #648896 door V300 register
Tsss, laat het maar weer aan Wouter over...... de arme jongen.....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-03-2006 17:50 #648897 door V300 register
Sjah, sorry, zo is het nou eenmaal ontstaan

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-03-2006 21:06 #648898 door V300 register
Diede heeft aan de andere kant het meeste saaie rotwerk gedaan ivm het uitsplitsen van de gebruikerslijsten enzo.

wat er ook ooit gezegd is over verschillende rechten voor verschillende soort gebruikers, dat is pas gaan werken zoals het hoorde sinds Diede en ik dat allemaal uitgesplitst hebben.

de gebruikersgroepen waren eerst namelijk opgedeeld in 'interessegebieden' in plaats van in nivo's. Alleen, aan die indeling zat verder geen enkele consequentie voor de rechten vast, want de rechten waren niet specifiek per groep vastgesteld.

Zeer verwarrend van dit programma daarnaast, is dat de 'status' die je onder je gebruikersnaam hebt staan (bij mij 'Forumbeheerder') in dit forumprogramma NIETS te maken heeft met je rechten. Je kunt dus een geregistreerde gast de titel van V3C lid geven, zonder dat ie de bijbehorende rechten krijgt.

Andersom gaat dit ook op, als we nieuwe leden die al een forumaccount hebben, verplaatsen naar de ledengroep, blijft zijn titel gewoon op newbie of gast staan!!! dat vraagt dus een 2e handeling, per handeling ongeveer 10 keer klikken, 2 nieuwe pagina's openen en een halve meter scrollen.

dit even om aan te geven hoe beheerdersvriendelijk het huidige forum is, en hoe graag we dus over willen op het nieuwe.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-03-2006 13:33 #648899 door V300 register
Ohw? Dat laatste was me nog niet duidelijk geworden.....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-03-2006 15:07 #648900 door V300 register
Niet?

We kunnen het nog wel wat duidelijker maken hoor!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-03-2006 22:47 #648901 door V300 register
Hoeft niet hoor

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC