Schakelen of Variomatificeren
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2004 23:28 #648608
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Schakelen of Variomatificeren
Lol wouter. Vario rijdt gewoon lekker, eerlijk. Maar hoge snelheden zijn niet de doen. Ik wil ooit als ik de plek ervoor heb weer een vario van het oude type erbij. Ik schakel nu lekker in mijn 360. Enne paul, die naadloze overgang is best haalbaar ja :-).
Gr Thomas
Gr Thomas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-10-2004 23:32 #648609
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Schakelen of Variomatificeren
jij bent dus gewoon niet trouw aan vario noch schakelen, beetje van twee walletjes snoepen.
En rijd je alleen volvo of zou je ok ehh zomaar een ander merk gaan rijden!? ;-)
En rijd je alleen volvo of zou je ok ehh zomaar een ander merk gaan rijden!? ;-)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-10-2004 23:35 #648610
door V300 register
zekersteweten, in het begin was het nog weleens SKRRRRTSH (koppeling te vroeg los, of de pook iets scheef trekken) maar dat is me al dik een jaar niet meer gebeurd :-)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-10-2004 23:37 #648611
door V300 register
en het chroom van de pook blijft volgens mij altijd gaaf, en stok van een vario.....
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2004 00:09 #648612
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Schakelen of Variomatificeren
Ik zou wel iets anders kopen, maar dan praat je over iets exotisch en misschien wel onbereikbaars. En in ieder geval naast de volvo natuurlijk, dat zit er inmiddels dik ingebakken, daar kom ik niet meer van af. Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor.
Enne in principe heeft de vario nooit iets met volvo te maken gehad. Ik ben fan van volvo, de variomatic vind ik ook geweldig, maar het staat eingelijk los van elkaar.
Gr Thomas
Enne in principe heeft de vario nooit iets met volvo te maken gehad. Ik ben fan van volvo, de variomatic vind ik ook geweldig, maar het staat eingelijk los van elkaar.
Gr Thomas
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-10-2004 07:32 #648613
door V300 register
Het is mooi om te ontdekken dat de jaloerse gevoelens van schakelaars hun uiting vinden in de kunst der letteren!
:-) Fred (Overtuigd Vario'ist en 37)
:-) Fred (Overtuigd Vario'ist en 37)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-10-2004 08:33 #648614
door V300 register
Mensen, ik lig werkelijk dubbelgevouwen van het lachen achter m'n pc
Dick weet de gang er lekker in te houden, whahaha. Tja, dat moet ook wel als je schakeld he?!
Jaloers Fred? Nee hoor, dat ik nog nachten wakker lig van die vreemde wegspuitactie van jouw vario, wil niet zeggen dat variotjes lekkerder rijden En een 5-bak al helemaal niet!
Vroegah hadden we geen vario of 5-bak! Toen was alles standaard 1,2,3 en prise-direct oftwel 4!
Manual 4 to win!
Dick weet de gang er lekker in te houden, whahaha. Tja, dat moet ook wel als je schakeld he?!
Jaloers Fred? Nee hoor, dat ik nog nachten wakker lig van die vreemde wegspuitactie van jouw vario, wil niet zeggen dat variotjes lekkerder rijden En een 5-bak al helemaal niet!
Vroegah hadden we geen vario of 5-bak! Toen was alles standaard 1,2,3 en prise-direct oftwel 4!
Manual 4 to win!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-10-2004 08:40 #648615
door V300 register
Weet je wat?, geven we jou lekker een bak met alleen een 4, hoef je niet te schakelen (vario via koppeling) en heb je toch je vierde versnelling, ik betaal alleen je koppelingsplaten niet,
Een nadeel van de 5-bak, ik heb weleens moeite met kiezen bij het stoplicht, 1,2,3,4 of 5..
Een nadeel van de 5-bak, ik heb weleens moeite met kiezen bij het stoplicht, 1,2,3,4 of 5..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-10-2004 09:04 #648616
door V300 register
precies... en golfje trek je er nog uit in zijn twee.... ik sla ook meestal de derde versnelling over. als je toch al 60 rijdt in zijn twee. kan je net zo goed naar zijn 5. luisterd absoluut niet nauw.
de vierde versnelling dan? die is voor de snel -weg acties.
de vierde versnelling dan? die is voor de snel -weg acties.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-10-2004 09:06 #648617
door V300 register
En Steven,
Je mag best lachen, maar kom dan daarna niet met je "geweldige" vierbak alsof dat leuk is.
Je mag best lachen, maar kom dan daarna niet met je "geweldige" vierbak alsof dat leuk is.
Moderators: Mark Smeets