Dilemma
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2006 20:04 #652138
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Dilemma
Alexander heeft blijkbaar niet gezien dat er met koeienletters "DEZE MAIL NIET BEANTWOORDEN" staat in de notificatie.. maargoed; hij schrijft dus via mail;
"Voor de motor alleen? 150 euro. Inclusief demontage uit de auto!"
waarom op zoek naar een 1.4 trouwens??
"Voor de motor alleen? 150 euro. Inclusief demontage uit de auto!"
waarom op zoek naar een 1.4 trouwens??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2006 23:40 #652139
door V300 register
Als die ergens voor een appel en een ei ligt zet ik deze over. Voor dit geld is er geen haar op mijn hoofd die erover denkt om dat te doen. Blijf wel ff doorzoeken naar 1 die (stukken) goedkoper is...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2006 23:45 #652140
door V300 register
blijft de vraag, waarom. dat is nog echt niet duidelijk na bovenstaande.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2006 23:50 #652141
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2006 23:54 #652142
door V300 register
Om deze toch nog te houden. Het wordt steeds moeilijker om met een UBERgaar blok te werken dat onmogelijk is om nog af te stellen. Vacuum werkt allemaal nog, ik word er helemaal gek van. Er zit ook een nieuwe koppaking aan te komen...
Frits: het kan nog altijd langzamer dan de mijne. De mijne is met zijn 1.4 in 14.1 sec aan de 100 en de nieuwe fiat punto van mijn moeder met zijn 1.2 doet er nog altijd 15-16sec over...
Doe mij maar de 242 turbo intercooler van mijn oom... Das pas snel!
Frits: het kan nog altijd langzamer dan de mijne. De mijne is met zijn 1.4 in 14.1 sec aan de 100 en de nieuwe fiat punto van mijn moeder met zijn 1.2 doet er nog altijd 15-16sec over...
Doe mij maar de 242 turbo intercooler van mijn oom... Das pas snel!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2006 00:02 #652143
door V300 register
Maar Alexander, ik zie dat je aan het bieden bent op de rode 360. Wens je geluk.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2006 08:02 #652144
door V300 register
Ik heb het idee dat de prijs wordt besproken via dit forum ipv met mij zelf, beetje triest... bovendien is het uitbouwen van een blok niet eventjes werk... Maar een lagere prijs kan ook, wel eens van een vraagprijs gehoord???
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2006 08:53 #652145
door V300 register
ik kan er niets aan doen dat JIJ het fout doet en een mail naar mij (webmaster) stuurt met daar de prijs in.
ik meld dit vervolgens, Carlo zegt dat ie het te duur vindt, en verder heeft er niemand meer iets over gezegd!
dus; wat er nou een beetje triest is zie ik niet.
PS Carlo, een 1400 is echt niet zomaar 'echt kapot' een koppakking is dicht of hij is het niet; dus 'zit eraan te komen' geloof ik niet in. als er echt iets te merken is qua lagere compressie of koelwaterverlies, is ie gewoon al stuk.
heb je de compressie wel eens gemeten al?
Groetjes Wouter
ik meld dit vervolgens, Carlo zegt dat ie het te duur vindt, en verder heeft er niemand meer iets over gezegd!
dus; wat er nou een beetje triest is zie ik niet.
PS Carlo, een 1400 is echt niet zomaar 'echt kapot' een koppakking is dicht of hij is het niet; dus 'zit eraan te komen' geloof ik niet in. als er echt iets te merken is qua lagere compressie of koelwaterverlies, is ie gewoon al stuk.
heb je de compressie wel eens gemeten al?
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2006 10:13 #652146
door V300 register
Wouter: de koppakking is goed aan het zweten sinds een paar weken. Ik houd de koelvloeistof en de olie al in de gaten dagelijks. Koelwaterverlies heb ik vanaf het begin NIET.
Ik zal straks even naar de garage gaan om te kijken of ze de compressie willen meten.
Alexander: Je moet kunnen begrijpen dat als er wekelijks 1400'tjes staan voor tussen de 100-150 euro met goeie motoren en goeie carosserie alleen vario, ik niet op jou vraagprijs in zal gaan. Mijn ervaring is dat als er die prijs gevraagd word je niet snel zult zakken naar bijvoorbeeld 75 euro. Heb ik na bijna 6 jaar marktplaats, speurders en ebay NIET meegemaakt...
Ik zal straks even naar de garage gaan om te kijken of ze de compressie willen meten.
Alexander: Je moet kunnen begrijpen dat als er wekelijks 1400'tjes staan voor tussen de 100-150 euro met goeie motoren en goeie carosserie alleen vario, ik niet op jou vraagprijs in zal gaan. Mijn ervaring is dat als er die prijs gevraagd word je niet snel zult zakken naar bijvoorbeeld 75 euro. Heb ik na bijna 6 jaar marktplaats, speurders en ebay NIET meegemaakt...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2006 12:49 #652147
door V300 register
kun je een auto kwijt dan? Ik heb de auto hier staan en het kost wel even tijd om een blok netjes uit te bouwen... Je mag van mij voor dezelfde prijs ook de hele auto komen halen. Ik haal er toch alleen het plaatwerk af...
Moderators: Mark Smeets