Nieuw hier en even voorstellen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2006 09:36 #652197
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuw hier en even voorstellen
Beste mensen,
5 jaar terug heb ik een auto geerfd van een overleden oom, een Volvo 343 DL metallic blauw.
In al die jaren heb ik daar met veel plezier mee gereden, maar de laatste tijd kwamen er verschillende kleine en grotere ongemakken aan.
Vandaar dat ik besloten heb om hem weg te doen.
Hij staat op dit moment bij een garage omdat de koppelingsplaat vervangen moet worden (kosten inclusief arbeidsloon ong. 200 euro). Maar als iemand een beetje handig is en plezier heeft in auto's kan hij wellicht weer een hele tijd vooruit.
In al die tijd heeft hij maar ongeveer 80.000 km. gereden en volgens mij garagehouder was hij verder nog prima.
Wie wil mag hem komen halen.
Ellie Smeekens 06 511 211 60 (arnhem)
5 jaar terug heb ik een auto geerfd van een overleden oom, een Volvo 343 DL metallic blauw.
In al die jaren heb ik daar met veel plezier mee gereden, maar de laatste tijd kwamen er verschillende kleine en grotere ongemakken aan.
Vandaar dat ik besloten heb om hem weg te doen.
Hij staat op dit moment bij een garage omdat de koppelingsplaat vervangen moet worden (kosten inclusief arbeidsloon ong. 200 euro). Maar als iemand een beetje handig is en plezier heeft in auto's kan hij wellicht weer een hele tijd vooruit.
In al die tijd heeft hij maar ongeveer 80.000 km. gereden en volgens mij garagehouder was hij verder nog prima.
Wie wil mag hem komen halen.
Ellie Smeekens 06 511 211 60 (arnhem)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2006 18:34 #652198
door V300 register
@Carlo: Thanx
@Ivan : Ik zal je een PM sturen
@The rest: Na de APK waar hij zonder extra werk in een keer doorheen ging is het "bokken" ook over. Om hem door de CO te krijgen heeft de garage hem vermoedelijk wat anders afgesteld waardoor hij nu beter loopt. Dus van nu af aan weer compleet maken.
En poetsen want er zitten op de raarste plaatsen krassen op deze auto. Het lijkt wel of hij jaren als klimobject is gebruikt. Maar dat is geen vervelend werk (als de temperatuur tenminste 15 graden zakt)
Groet Bert
@Ivan : Ik zal je een PM sturen
@The rest: Na de APK waar hij zonder extra werk in een keer doorheen ging is het "bokken" ook over. Om hem door de CO te krijgen heeft de garage hem vermoedelijk wat anders afgesteld waardoor hij nu beter loopt. Dus van nu af aan weer compleet maken.
En poetsen want er zitten op de raarste plaatsen krassen op deze auto. Het lijkt wel of hij jaren als klimobject is gebruikt. Maar dat is geen vervelend werk (als de temperatuur tenminste 15 graden zakt)
Groet Bert
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-08-2008 19:27 #722783
door V300 register
ik moet ook paar onderdelen hebben maar gelukkig staan hier veel 360 340 hier op de sloop onderdeel is nergens meer te koop

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-08-2008 20:09 #722793
door V300 register
wat is niet te koop?
Ik heb je een PB gestuurd..
Ik heb je een PB gestuurd..
Moderators: Mark Smeets