Remmen blokeren soms HELP

Lees meer
17-07-2017 13:26 #170549 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic Remmen blokeren soms HELP
Dag René, Het systeem blijft enige tijd op druk staan, voor en waarschijnlijk achterwielen zijn geblokkeerd, je moet het zoeken in je hoofdremcilinder.
Wat te doen: Hoofdremcilinder er af halen en goed schoonmaken, waarschijnlijk zit er een vuiltje voor het compensatiegaatje wat bij het remmen wegschiet en bij het los laten van de remmen weer terug voor het gaatje gaat zitten, moeilijk te omschrijven maar jij snapt het wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-07-2017 23:02 #170563 door René Ruiter
Beantwoord door René Ruiter in topic Remmen blokeren soms HELP
Bij mij stond de rembekrachtiger dus rechtop, ik heb hem nu aangepast onder een hoek van 30gr. ( wat zegt dat bij een bewegende auto?) Bij de eerste proefrit was het resultaat bevredigend. Morgen weer een ritje maken. Wat een paar graden uitmaakt! Bedankt, om me even op weg te helpen, keek hier helemaal overheen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
17-07-2017 23:20 #170564 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Remmen blokeren soms HELP
Super dat je het even goed toelicht, hier hebben we allemaal iets aan.
Gefeliciteerd dat het hiermee ook opgelost lijkt te zijn!

Wil een van de moderators dit onderwerp alstublieft even bovenaan zetten, dan kunnen we het vlot terug vinden bij remproblemen.

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-07-2017 10:44 #170567 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Remmen blokeren soms HELP
Is dit een imitatatie rembekrachtiger ,zoals boven reeds wordt gevraagd ? Daarbij zijn inderdaad zulke verschijnselen veel voorkomend. Deze lijkt heel erg op een Lockheed ,maar de kwaliteit is anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.