Remklauw zit vast in het kwadraat.. Advies gevraagd!

• Hansw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-02-2014 00:28 #137741 door Hansw
Bedankt voor alle goede raad. Voor de duidelijkheid, de zuigers waren toen nog vies. Na reinigen en opschuren met waterproof schuurpapier zagen ze er 90%beter uit, maar idd. Ik ga op korte termijn de andere kant ook loshalen en dan maar op zoek..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Boele Braaksma
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-02-2014 09:00 #137743 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Remklauw zit vast in het kwadraat.. Advies gevraagd!

"Hans Wassink" schreef:
Bedankt voor alle goede raad. Voor de duidelijkheid, de zuigers waren toen nog vies. Na reinigen en opschuren met waterproof schuurpapier zagen ze er 90%beter uit, maar idd. Ik ga op korte termijn de andere kant ook loshalen en dan maar op zoek..

Hoi Hans,

Ik heb ze bij de 1800 ook gereviseerd. Kost ongeveer 70euro per remklauw. Dan zitten er dus nieuwe zuigers bij. Vrij veel werk, en ik ga dit zeker niet nog een keer doen. Ik heb ze inmiddels ook op internet gevonden voor 75euro per stuk NIEUW. Dus daar kan je niet voor gaan rommelen.

NB, hier een foto van de staat van mijn oude zuigers, en de reden waarom ik ze vervangen heb.

• Hansw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-02-2014 09:31 #137744 door Hansw
He Boele, mag ik vragen waar op internet? Reviseren vind ik niet erg, maar het vlak waar de remblokken op rusten is ook iets ingevreten door corrosie, dus dat is geen gek idee!

Hans

• Boele Braaksma
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-02-2014 10:14 #137745 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Remklauw zit vast in het kwadraat.. Advies gevraagd!

"Hans Wassink" schreef:
He Boele, mag ik vragen waar op internet? Reviseren vind ik niet erg, maar het vlak waar de remblokken op rusten is ook iets ingevreten door corrosie, dus dat is geen gek idee!

Hans

www.onderdelenstore24.nl/volvo/140-saloo...houder-ondersteuning

• Rob Baeten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-03-2014 22:12 #138433 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Remklauw zit vast in het kwadraat.. Advies gevraagd!

"Boele Braaksma" schreef:

"Hans Wassink" schreef:

Hans

www.onderdelenstore24.nl/volvo/140-saloo...houder-ondersteuning

Hoi Boele, ik heb het e-mail adres en telefoonnummer geprobeerd en niets werkt. Heb jij misschien nog een "achterdeur" om binnen te komen bij deze winkel.

Groeten, Rob

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD