Remsysteem reviseren

  • Daan van Oosten Slingeland
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
05-10-2011 15:55 #106520 door Daan van Oosten Slingeland
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic Remsysteem reviseren
Maar 1000 euro gaat het nooit kosten als je de remmen werkend wil hebben, ook niet in een erg geval. Dus ook niet een handig getal om mee te rekenen als worst case, want als je dat doorzet kan je net zo goed op 20.000 euro extra rekenen.

Als je graag met een grote marge wil rekenen, houd dan 500 euro aan, dan zit je nog ontzettend ruim, en zal het je er uiteindelijk minder snel van weerhouden om een auto te kopen vanwege onrealistische doem-bedragen. En dat zou natuurlijk zonde zijn!

'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-10-2011 16:13 #106523 door Jordie van Rhee
Beantwoord door Jordie van Rhee in topic Remsysteem reviseren
ok, goed te weten.

De conclusie van de 1e reacties was 1000 euro, maar een beetje overtrokken dus.
500 euro verschil is nogal wat, dus dit neem ik mee en zal het dus niet te pessimistisch aanhouden, maar wat realistischer.

Het is gewoon lastig, de auto ziet er mooi uit (waarbij het remsysteem gereviseerd diende te worden), maar ik mis toch wel een aantal zaken. Voordeel van die auto is dat deze vrij nieuw gespoten is (helaas niet in originele kleur, maar je kunt niet alles hebben!) en de kosten van spuiten vallen mij vaak niet mee. Daarnaast mist het een aantal simpele zaken, zoals de strips op de zijkant, het teken in de grille en op het zijscherm. Dan ga je twijfelen wat je nog meer mist (wat niet op fotos zichtbaar is), gezien ik graag wel alles zo origineel mogelijk heb.

Aan de andere zijde zal dit dus een mooi instapmodel zijn die ik langzaam ook origineel (zover deze dat dus niet is) kan maken.

We gaan het eens rustig bekijken en niets overhaasts doen. Bedankt voor de informatie zover!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.