Tikken bij bocht naar rechts

Lees meer
20-08-2007 16:54 #86116 door Willy Beer
Beantwoord door Willy Beer in topic Tikken bij bocht naar rechts
Even ter info, ik ben dus Willy Beer en ik was aanwezig op de Rondrit rond Antwerpen met een blauwe (89) P1800S. Voor de middag stond ik onderaan de dijk om de deelnemers wat te leiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Michiel Helsloot (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
21-08-2007 16:36 #86115 door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic Tikken bij bocht naar rechts
<p>Hallo Willy (Beer :),</p><p>volgens mij hebben wij even naast elkaar gezeten tijdens de lunch. Ik reed mee in de rode amazon. Ik vond het een erg leuke tocht; bedankt voor het (mede) organiseren!</p><p> </p><p>Inmiddels is Roodkapje door de APK gekomen. Voorwielen zijn nogmaal opnieuw uitgelijnd, nu zo dat het linker wiel vrij draait bij de uiterste slag naar links.</p><p> </p><p>De achterremmen behoefden nog geen vervanging op dit moment ; er zat nog voldoende remvoering op de remschoenen voor een goed jaar rijden. </p><p>Echter, het leek bij het loshalen of de linker naaf wat speling had. Hij ging wel heel gemakkelijk los; ik denk dat 'ie vorige week toch niet helemaal 100% goed is vastgezet. </p><p>Ik ben daarmee weer bij de kwikfit langsgegaan en ze hebben nu links en rechts voor me losgehaald, schoongemaakt en opnieuw afgesteld net zo lang tot het verschil weg was. Voor nop.</p><p>Dat is nu voor mekaar; roodkapje remt ook een stuk beter. Ik kreeg nog wel de opmerking dat de handrem op het linker wiel vrij weinig deed. Het wiel werd wel geblokkeerd, dus voor de APK was het OK.</p><p> </p><p>Dus, komend jaar staan de remmen op het programma voor revisie. Ik wil dan zowel voor als achter onder de loep gaan nemen en vervangen wat er vervangen moet worden. </p><p>Zelf! ;)</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.