Assurantie van mijn 1800ES vereist een startonderbreker SCM-Klasse 1

  • Egbert van Vugt
  • Egbert van Vugt's Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Oude Volvolist
Lees meer
08-01-2022 15:34 - 09-01-2022 14:53 #197221 door Egbert van Vugt
Mijn verzekeraar was genegen om de eis Diefstalbeveiliging Startonderbreker te vervangen door een zogenoemde stallingsclausule . Dat was een hele verbetering. Maar omdat ik een garage heb  op eigen afgesloten terrein, vond ik dat erg belastend voor tochtjes en dergelijke. Telefonische toelichting zorgde er voor, dat ook die clausule werd verwijderd. Gezien de lage premie, (€. 225,16 excl/. Ass.bel.) was ik daar zeer verheugd over. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-01-2022 20:24 - 08-01-2022 20:59 #197230 door Louis Spaninks
Dag Egbert, zou toch Kuiper verzekeringen Heerenveen nog eens consulteren.
Is een prima tussenpersoon. Uitermaate hulpvaardig en geen gezeur over alarmsystemen.
Heb zelf P1800 verzekerd voor 50k+ 

Louis, in Volvo's sinds 1978

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-01-2022 20:32 #197231 door Joost van Daal
Ik heb ook de p1800 met veel genoegen bij Kuiper verzekerd . Prima afhandeling van schade bijv bij breken  voorruit van mijn 404.

Volvo P1800 S, 1964, 1900cc kleur 80 Grijs, LPG
Mga roadster, 1959, 1800cc, zwart
Citroën ds, 1974, 2.0 special blauw, lpg
Bmw Z4 3.0 zescilinder, 2003 zwart, LPG

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Egbert van Vugt
  • Egbert van Vugt's Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Oude Volvolist
Lees meer
09-01-2022 14:58 #197243 door Egbert van Vugt
Gezien de geplaatste reacties  ga ik zeker Kuiper verzekeringen in Heerenveen nog eens consulteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-01-2022 16:06 #197245 door Edwin
Ik heb mijn Amazon destijds via mijn tussenpersoon verzekerd bij de Europesche. De Europesche heeft haar pakket overgedragen aan ASR. Ik vond het mooi moment om eens om me heen te kijken en die opdracht heb ik mijn tussenpersoon ook gegeven. Ik wil mijn oldtimer binnen de km restricties gewoon vrij kunnen gebruiken. Omdat ik af en toe met mooi weer het ook fijn vindt om met de Amazon naar mijn werk te rijden, ben ik gaan zoeken naar een maatschappij die hier geen beperking in heeft. Bij veel oldtimer verzekeringen mag de auto alleen recreatief worden gebruikt. Woon-werk of een boodschapje doen zou dan bv niet of beperkt all-risk verzekerd zijn.

Ik heb destijds ook contact gezocht met Kuiper in Heerenveen en ik zal hoogstwaarschijnlijke de verkeerde aan de telefoon gehad hebben, maar ze konden niets voor mij betekenen en ze gaven mij ook niet direct het gevoel om daar moeite voor te willen doen.

Ik heb de Amazon nu verzekerd bij Unigarant en die maakt geen onderscheidt tussen recreatief of woon-werk e.d.verder geen ervaring met schadeafhandelingen gelukkig, dus daar kan ik niet over zeggen.

Groet Edwin

Volvo Amazon P131 B20 ’68

Regio Noord nu ook op Facebook:
www.facebook.com/groups/vkvregionoord

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.