Airco en 123 ignition i.s.w. met Smith toerenteller.

Lees meer
24-05-2019 14:26 #183516 door Tam Kuiper
Beantwoord door Tam Kuiper in topic Airco en 123 ignition i.s.w. met Smith toerenteller.
Dank voor alle moeite Arnold. echter geen resultaat. Overweeg de oude ontsteking terug te plaatsen want dan doet-ie het wel. Gebeld met casu Utrecht, doorverwezen naar Info instruments meneer Mark in Breda. Advies toerenteller demonteren en opsturen. Er komt dan een andere printplaat in en dan werkt het wel. Er moet toch iemand zijn waar ik deze klus mee samen kan fiksen. Ik woon in het Gooi dus er zal toch wel een "nerd" zijn niet al te ver weg die kan helpen. De raadselachtigheid van elektra.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-05-2019 14:31 #183517 door Rudi de Groot
Beantwoord door Rudi de Groot in topic Airco en 123 ignition i.s.w. met Smith toerenteller.
Tam,
Als zeewolde niet te ver is voor je wil ik je wel helpen.
Ik hoor het wel.
Mvgr Rudi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-05-2019 21:21 #183524 door Tam Kuiper
Beantwoord door Tam Kuiper in topic Airco en 123 ignition i.s.w. met Smith toerenteller.
Dag Rudi, wat een sympathiek aanbod. Ik kom graag naar Zeewolde om dit probleem op te lossen met jouw deskundigheid. Zeg maar wanneer het schikt. Ik ben pensionado dus heb de nodige tijd. Ik verneem graag je voorstel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-05-2019 22:47 #183525 door Rudi de Groot
Beantwoord door Rudi de Groot in topic Airco en 123 ignition i.s.w. met Smith toerenteller.
Tam, ik heb je een PB gestuurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.